Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tweemaal per week zet ik mijn dochter en haar twee neefjes af op school. Tweemaal per week doet de schoonzus of haar man dat. En een keer per week is het voorschoolse opvang. Na de school is het mijn vrouw of de schoonzus of haar man of de grootouders. De dagen dat ik ze moet afzetten ben ik wel later op mijn werk (om 9u) omdat de schoolpoort nu eenmaal pas om 8u25 open gaat.Ik zie hier wel veel ouders reageren, maar blijkbaar enkel woon-werk verkeer vermelden. Vervoeren jullie de kinderen niet naar school (partner die dit doet), of tellen jullie dat er niet bij, of is dat sowieso op de route waardoor het weinig invloed op de pendeltijd heeft?

Dat is echt iets dat je van je moet afzetten. Ik kwam destijds ook opgefokt thuis omdat de gemiddelde chauffeur een mentaal gehandicapte eikel is, maar nu is dat werkelijk wel "let it go". Als iemand mij wil couperen om dan 1 seconde sneller aan een afrit te zijn, het zij zo. Ik ga ook liever 5-10 minuten langer aanschuiven op de R0, waar het gewoon filerijden is, dan zoals sommigen allerhande kleine straatjes op te zoeken met Waze om daar met het mes tussen de tanden 30 seconden te winnen.Ik pendelde vroeger een uur à een uur en een kwart van Merelbeke tot in Beersel en dat heeft 100% bijgedragen aan mijn burn-out. NOOIT doe ik dat nog. Al die randdebielen op de snelweg die langs geen kanten kunnen rijden, ook al zijn de regels super basic
Nu rij ik een kleine 10 minuten.