Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En de grootste sector van België, farma/life science

Kan je dan geen Scheikunde kiezen?
Universiteiten zijn een moeilijke natuurlijk, meestal wordt je daar ook zowel voor onderwijs als R&D ingeschakeld. Ik vermoed dat de meesten die niet thuis zijn daarin dat wel gewoon onder onderwijs steken.Ik mis een R&De optie. Zowel de universiteiten alsook verscheidene bedrijven die op basis van onderzoek nieuwe ontwikkelingen uitbrengen. Sure, die passen altijd in een van de andere categoriën, maar dat doet toch af aan die subsector.
Nochtans een van de kleinere qua tewerkstelling (en daar gaat het hier over, niet over omzet). De grootte van grote bedrijven daar misleiden wat. Zitten in scheikunde qua tewerkstelling.En de grootste sector van België, farma/life science
R&D zit in verschillende sectoren en zoals je zegt is het een sub-sector, geen sector. Anders moet je pakweg "onthaalbediende" ook apart zetten. Het gaat hier over de sector waarin je werkt, niet de job die je doet.Ik mis een R&De optie. Zowel de universiteiten alsook verscheidene bedrijven die op basis van onderzoek nieuwe ontwikkelingen uitbrengen. Sure, die passen altijd in een van de andere categoriën, maar dat doet toch af aan die subsector.

Afvalverwerking, ophaling, recyclage, ... staat er helaas niet in maar ik werk wel bij een van de grootste spelers van het land (en Europa).
Veolia.VITO?
ha die ken ik van het werk. Warmtenetten leveren jullie ook.Veolia.