Bad met douchemodule op plaats van het toilet (muur zijde deur als positie van de douchestang gebruiken). Enkele lavabo (ipv dubbele) met linksopbergkastje en spiegel tegen achtermuur (maar voldoende ruimte houden voor passage), toilet op plaats van de douche.
Iets als dit :
https://www.maxaro.be/baden/hoekbad...cm-acryl-glans-wit-rechts-met-panelen-144052/ (versie : Ligbad + sifon en afvoer + badwand)
Of dit :
Shop je nieuwe Xenz vrijstaande bad bij Sanitairkamer! ➤ Tot 5 jaar garantie ✅ Klantbeoordeling: 9! ⭐
sanitairkamer.nl
Waar ik dacht dat je er wat gemakkelijker kan instappen, om al direct rekening te houden met uw oudere dag.
Wat gelijkaardig is aan dit :
https://www.sawiday.be/nl-be/p/7571...en-met-2-panelen-180x75-85x62cm-met-frame-wit Waar je dan nog eigenlijk eender welk douchescherm moet bijkopen.
Ik ben er nog geen tegengekomen waar men die instap voorziet aan de voorkant, waardoor je dan die gewoon zou hebben kunnen plaatsen op de positie van de douche.
Heb dit ooit overwogen om te zetten bij mijn grootmoeder, omdat ze aan het klagen was dat ze de douche niet meer kon gebruiken omdat die enkel in de kelder was. Maar uiteindelijk zag ze het breekwerk niet zitten en een tijdje in het stof zitten op haar leeftijd. Hoe goed dit echter werkt (zonder lek) ook op lange termijn, heb ik enkel geen info over. Daarom dat ik startte met die eerste versie.
Ik zou sowieso even gaan horen bij de firma die de woning voorziet welke leverancier er gekozen wordt voor de badkamer. En even vragen of zij eventueel zicht hebben op een versie met een instap aan de voorkant. En om eventueel eens de oplossingsmogelijkheden in te tekenen. Uiteindelijk ga je daar toch al het materiaal moeten gaan kiezen. Zonder dat de kortingen aan u gegeven worden. Dan heb je ook al direct een idee over wat het nu exact allemaal gaat kosten. En of je gaat toekomen met uw budget voor badkamermeubelen. Wat ik sowieso iedereen aanraadt om te doen voordat men tekent.
Op het eerste zicht lijkt er mij echter te weinig ruimte om een dubbele lavabo te voorzien als je een bad wenst. De ruimte is geoptimaliseerd om rekening te houden met een douche.