Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja, je kan nog altijd dooverkopen op disc, al staat daar nu 1 MB op of 200 GB, je “hebt” de game fysiekFYI, staat maar 20GB data op disc zelf... voor de fysieke editie kopers hier. Dwz, 110 GB download aan uw broek want geen complete game op de schijf.
Ik heb hem zelf al digitaal op xbox uitgespeeld dus de PS5 versie laat ik voor wat ze is.
Dan negeer je toch een grote groep van fysical collectors.Nja, je kan nog altijd dooverkopen op disc, al staat daar nu 1 MB op of 200 GB, je “hebt” de game fysiek
Is er dan geen manier om die updates en dergelijke ook te preserven?Dan negeer je toch een grote groep van fysical collectors.
Ik kan enkel voor mijzelf spreken, maar "fysiek" is niet hetgeen ik beoog, Ik wil niet afhangen van een server om het spel te kunnen spelen. Vandaag niet, en over 10 jaar ook niet.
Ik zal altijd een echte fysieke release willen, en dat houdt in:
- Volledig spel op de disk/cardridge
- Geen day one patch nodig om het spel te kunnen spelen
En dat heeft meer met game preservation te maken dan met het doosje in de kast te hebben staan. Als er maar een deel op de disk staat heb je de game enkel zolang ze de servers in stand houden.
Sites als DoesItPlay zijn dan ook van onschatbare waarde voor mij. Als een download required is, kan ik het net zo goed digitaal aanschaffen (doorverkopen doe ik zo goed als nooit).
Jazeker. Ik houd er mij eigenlijk niet super graag met bezig. Plug and play is hier best heilig. Maar voor sommige games waar ik de volle pot voor heb betaald doe ik dan wel de moeite.Is er dan geen manier om die updates en dergelijke ook te preserven?
Misschien te ver off-topic, maar hoe doe je dit dan voor updates van games?Jazeker. Ik houd er mij eigenlijk niet super graag met bezig. Plug and play is hier best heilig. Maar voor sommige games waar ik de volle pot voor heb betaald doe ik dan wel de moeite.
Het spreekt me wel aan hou van dat soort games maar die fp look heb ik mijn bedenkingen voor mij persoonlijk.
.Gisteren gekocht maar kon hem maar savonds installeren, daardoor kan ik hem maar vanavond pas gaan spelen, die 100 gb duurde mij te lang.Niemand die deze speelt op de PS5 Pro?
Is deze de moeite?
Ik ben daar een tijd geleden aan begonnen via Gamepass maar wanneer wordt dat eigenlijk plezant? Ik zit in het eerste deel na de school in Castel del Angel in Rome en moet daar iemand vinden vanboven maar zo'n moeilijke controls en onintuïtief.
Rope/zweep slinging was toch véél beter in de laatste Tomb Raiders, zelfs in Uncharted. Ik neem een hamer om mee te vechten en die breekt na 1 gevecht. Sneaken werkt ook niet super.
Mocht dit geen Indiana Jones zijn zou het niet zo positief onthaald zijn denk ik. Ne, eerlijk gewijs, ik heb nog niet zoveel gespeeld natuurlijk. Maar vraag me af of het wel de moeite is.
egyptianstreets.com