Intergalactic: The Heretic Prophet

Well tbh de hoofdpersonage spreekt mij ook niet direct aan, snap niet waarom ze de hoofdpersonage zo tussen man en vrouw moeten maken. Is Neil Druckmann de director terug? Want dan snap ik het wel wrm ze er zo uitziet.
Gast is gewoon een kale vrouw je ziet toch duidelijk dat het een vrouw is, al dat gezever weer.

Wat moet het anders zijn weer een doorsnee blanke man of een vrouw met grote borsten.

Well tbh de hoofdpersonage spreekt mij ook niet direct aan, snap niet waarom ze de hoofdpersonage zo tussen man en vrouw moeten maken. Is Neil Druckmann de director terug? Want dan snap ik het wel wrm ze er zo uitziet.
Idd Neil Druckmann.

T'is ook nooit goed bij Stellar Blade was het teveel... bij deze te ... weinig ...te ... voornaamste is dat de game goed is als ze de volgende game Pamela Anderson (in haar goeie jaren) gebruiken dan is het messchien goed :thinking:

Gast is gewoon een kale vrouw je ziet toch duidelijk dat het een vrouw is, al dat gezever weer.

Wat moet het anders zijn weer een doorsnee blanke man of een vrouw met grote borsten.
Nope tis zo in between. Ken je nog Jack van Mass Effect 2, was ook een kale vrouw maar duidelijk een vrouw. Deze is zo in between. Gelijk Abby van Last of us 2, maar tis onze vriend Neil. Nu snap ik het.

Nope tis zo in between. Ken je nog Jack van Mass Effect 2, was ook een kale vrouw maar duidelijk een vrouw. Deze is zo in between. Gelijk Abby van Last of us 2, maar tis onze vriend Neil. Nu snap ik het.
Ik denk dat je de de main van deze game mss wat kan vergelijken met Lev in plaats van Abby... Zal nog een beetje afhangen tot in hoever eh

Had ergens wel precies stranger things vibes met die muziek :unsure:
. Maar kan far fetched zijn.
Sowieso wordt dit een no-brainer day 1 voor mij. Als plot verhaal gfx etc goed zit volgt bounding met personage sowieso. I don't care als dat een vrouwelijke hitman van den Aldi is gebouwd als de T2000 van terminator.

Ja onze vriend Neil dankzij hem heb je wel top games en een super serie, dat jij blijft haten, omdat het een vrouw is die wel degelijk kaal is als jij hier een soort van man inziet dan zou ik een keer naar de oogarts gaan.

Komt ook van de persoon die commentaar had op thé last of us 2 maar het wel niet gespeeld had, je had een Playthrough van een streamer gezien 🤣

Ik ben blij dat Neil in deze industrie zit hij maakt kwaliteit en top games.
Dat jij en zoveel mensen blijven bashen omdat de personage jou niet aanstaat waar gaan we eigenlijk naar toe.

Valt mijns inziens toch goed mee bij ND, maar veel meer tijd tussen games.
  • 96-99: 3 Crash maingames + racer
  • 01-05: 3 Jak&Daxter maingames + racer
  • 07-17: 4 Uncharted main games + een DLC/Spin-off (De VITA-game is niet van hun dacht ik)
  • 13-20: 2 Last-of Us games + een DLC, hier had ik nog een 3de verwacht die het verhaal afsluit met toch een maner te vinden voor een vaccin te krijgen zonder het doden, maar ze moeten iemand redden/in leven houden.
Dat was om de 6 jaar een nieuwe IP, dus in dat opzicht is deze wel later.
Heel het woke gedoe is weer stemmingsmakerij zoals bij tLoU2 hopelijk. En het gaat er alleen over dat het een niet-blanke vrouw is? ND heeft toch al vaker laten zien dat ze elementen goed gebruiken...
Wil wel eens gameplay zien inderdaad, want ze gaan precies meer de richting uit van sword combat ipv guns (maar dat is op basis van 1 scenar, dus kan helemaal anders zijn).
Ik kijk dus uit naar meer info.

Ja, dat bevestigt mijn gevoel dus. Sinds 2013 al geleden dat we een nieuwe IP kregen van Naughty Dog. Dat is al 11, bijna 12 jaar geleden. Ik snap dat wel met de lange ontwikkelingstijden, maar het blijft nu eenmaal een lange tijd. Ik verwacht ook niet snel iets nieuws, maar ben blij dat we met een schone lei kunnen beginnen en iets anders kunnen spelen dan een nieuwe LOU of Uncharted.

Veel speculatie over "wanneer" de game zich nu eigenlijk afspeelt.

Set thousands of years in the future, Intergalactic puts players into the role of Jordan A. Mun, a dangerous bounty hunter who ends up stranded on Sempiria – a distant planet whose communication with the outside universe went dark hundreds of years ago. Jordan will have to use all her skills and wits if she hopes to be the first person in over 600 years to leave its orbit.

De omschrijving van de trailer begint met "duizend jaar in de toekomst", maar die regel ontbreekt op de website en op de blog. Een foutje of misschien een spoiler?

Het past in ieder geval niet bij een ruimteschip dat jaren '80 schreeuwt en er nog gloednieuw uitziet, zowel vanbuiten als vanbinnen, met nog werkende beeldbuisschermen, een cd-speler met een album uit 1987, en er hangen polaroids aan de muur getrokken in '95 en '96. Bij de foto uit '95 hangt een post-it met daarop "timestamp 4 years old". In de trailer is het dus 1999?

De rest van de omschrijving heeft het over een planeet waar al honderden jaren niemand nog contact mee heeft, en waar al 600 jaar niemand is vertrokken. Hadden we in 1999 al "honderden jaren" contact met andere planeten? Of zitten we in de game toch al duizenden jaren in de toekomst met een nagelnieuw ruimteschip uit 1980 met polaroids uit 1996 aan de muur? :crazy:

Druckmann had het in een interview over "ruimtevaart stond een pak verder in 1986" dus mogelijks is dat schip gebouwd in 1986.

Er wordt al gespeculeerd dat in dat jaar "tijdreizen is uitgevonden" en dat men op het schip de jaartallen per 60 telt, zoals we ook 60 seconden hebben in een minuut.

- tijdreizen werd uitgevonden in 1986
- we zoeken iemand die voor het laatst is gezien in 1996 (zie polaroid)
- daar zit exact 10 jaar tussen... maar dankzij het tijdreizen eigenlijk al 600 jaar

Om op die manier nog eens "duizenden jaren" verder te geraken, eindig je mogelijks wel met een hoofdpersonage dat zelf ook al heel wat ouder is. Nog eens 1800 jaar in de tijd moet lukken, dan kom je uit bij een hoofdpersonage van 50+ die ook nog altijd een actieheld kan zijn (zie Sigourney Weaver en Linda Hamilton in respectievelijk Alien 4 en Terminator 6). Zou wel origineel zijn.

Of we gaan maximaal 600 jaar ver... wat voor Jordan dus maar 10 jaar is en voor ons alweer 30 jaar geleden, maar tegelijk ook het jaar 2586. :crazy:

"Are you telling me you built a time machine out of a Porsche?"

giphy.webp

Een vrouw die zich kaal scheert, wordt vaak als mannelijker gezien, puur door het stereotype beeld dat mensen hebben. Een goed voorbeeld hiervan is Rose Namajunas van de UFC, een ontzettend mooie vrouw, die door haar kale hoofd een meer masculiene uitstraling kreeg. Ze koos er echter voor uit een "I don't give a fuck what people think"-houding, niet om een politieke statement te maken of vanwege haar seksuele geaardheid(ze is niet gay ofzo). Het is jammer dat sommigen, zoals @Gentei meteen een politieke lading zoeken in zo’n reveal trailer. De hoeveelheid dislikes die deze trailer krijgt is absurd. Bepaalde woke zaken kunnen ook het bloed onder mijn nagels halen. Maar niet alles draait om 'woke' of politieke agenda’s. Soms is het gewoon een creatieve keuze van de ontwikkelaars...

Ja onze vriend Neil dankzij hem heb je wel top games en een super serie, dat jij blijft haten, omdat het een vrouw is die wel degelijk kaal is als jij hier een soort van man inziet dan zou ik een keer naar de oogarts gaan.

Komt ook van de persoon die commentaar had op thé last of us 2 maar het wel niet gespeeld had, je had een Playthrough van een streamer gezien 🤣

Ik ben blij dat Neil in deze industrie zit hij maakt kwaliteit en top games.
Dat jij en zoveel mensen blijven bashen omdat de personage jou niet aanstaat waar gaan we eigenlijk naar toe.
Ik kijk ook naar andere streams van games gewoon om te zien of de gameplay mij bevalt. In het geval van the last of us 2 beviel mij al de richting niet van de game door wat er in het begin gebeurt, daarna toen ik Abby zag was de maat vol voor mij. Dat was een bodybuilder en een vrouw in 1 lichaam. Zelfs de streams heb ik halverwege opgegeven.

Deze game ga ik een kans geven omdat de setting mij aanstaat, space en sci-fi
Maar gwn de main chr staat mij gwn niet aan tis niet zo erg gelijk Abby maar tis ook niet super.
Maar ja ondertussen heb ik ook al op twitter gezien wie de voice actress is voor deze game en nu snap ik ook wrm de main chr er zo uitziet.

My man Neil did it again 🤣

Een vrouw die zich kaal scheert, wordt vaak als mannelijker gezien, puur door het stereotype beeld dat mensen hebben. Een goed voorbeeld hiervan is Rose Namajunas van de UFC, een ontzettend mooie vrouw, die door haar kale hoofd een meer masculiene uitstraling kreeg. Ze koos er echter voor uit een "I don't give a fuck what people think"-houding, niet om een politieke statement te maken of vanwege haar seksuele geaardheid(ze is niet gay ofzo). Het is jammer dat sommigen, zoals @Gentei meteen een politieke lading zoeken in zo’n reveal trailer. De hoeveelheid dislikes die deze trailer krijgt is absurd. Bepaalde woke zaken kunnen ook het bloed onder mijn nagels halen. Maar niet alles draait om 'woke' of politieke agenda’s. Soms is het gewoon een creatieve keuze van de ontwikkelaars...
Heeft niks te maken met of ze kaal is of niet. Jack was in Mass Effect 2 ook kaal maar was meer vrouwelijker dan deze main chr.
De vrouw in Ubisoft’s game van Star Wars Outlaws trekt ook niet op veel die is toch niet kaal.
Het valt gwn op dat games die van Sony’s studio’s komen meer en meer woke zijn.
Concord flopte hard zat vol met bedenkelijke chr’s, deze game, Ghost of Tsushima wordt ook een vrouwelijke protaganist. En ik heb niks tegen vrouwen voor alle duidelijkheid maar als je dan ziet bv wie de voice actresses zijn voor deze game en ghost of tsushima 2 dan kan je bijna niet anders denken dat dit een beetje politiek spel is en woke shizzle.
Ook in de tijd toen TLOU 2 deed de Neil bedenkelijke uitspraken.

Ondertussen heb je dan games zoals Rise of the Ronin waar je volledig uw chr kan maken naar eigen keuze, Stellar Blade en Wukong die dan werden gebashed (vooral de laatste 2) die “vrouwonvriendelijk” of in wukong werd een specifiek ding genoemd ben het vergeten. Terwijl het stuk voor stuk sublieme games waren.

Dan heb je nog Bioware met hun Veilguard waarin je zelfs niet in discussie kon gaan met uw party members vergelijk dat met de voorgaande Bioware games, zelfs voorgaande DA games en je zou kunnen zweren dat Veilguard van iemand anders was.

Nuja we zullen zien wat deze game brengt. Zoals ik al zei de setting bevalt mij. De main chr niet zo veel. Maar daar kijk ik wel over heen als het verhaal en combat ok is.

Heeft niks te maken met of ze kaal is of niet. Jack was in Mass Effect 2 ook kaal maar was meer vrouwelijker dan deze main chr.
De vrouw in Ubisoft’s game van Star Wars Outlaws trekt ook niet op veel die is toch niet kaal.
Het valt gwn op dat games die van Sony’s studio’s komen meer en meer woke zijn.
Concord flopte hard zat vol met bedenkelijke chr’s, deze game, Ghost of Tsushima wordt ook een vrouwelijke protaganist. En ik heb niks tegen vrouwen voor alle duidelijkheid maar als je dan ziet bv wie de voice actresses zijn voor deze game en ghost of tsushima 2 dan kan je bijna niet anders denken dat dit een beetje politiek spel is en woke shizzle.
Ook in de tijd toen TLOU 2 deed de Neil bedenkelijke uitspraken.

Ondertussen heb je dan games zoals Rise of the Ronin waar je volledig uw chr kan maken naar eigen keuze, Stellar Blade en Wukong die dan werden gebashed (vooral de laatste 2) die “vrouwonvriendelijk” of in wukong werd een specifiek ding genoemd ben het vergeten. Terwijl het stuk voor stuk sublieme games waren.

Dan heb je nog Bioware met hun Veilguard waarin je zelfs niet in discussie kon gaan met uw party members vergelijk dat met de voorgaande Bioware games, zelfs voorgaande DA games en je zou kunnen zweren dat Veilguard van iemand anders was.

Nuja we zullen zien wat deze game brengt. Zoals ik al zei de setting bevalt mij. De main chr niet zo veel. Maar daar kijk ik wel over heen als het verhaal en combat ok is.
De enige persoon die hier met een woke discussie begint is juist jij door uw opmerkingen

This een stoere chick. Maar duidelijk vrouwelijk in mijn ogen. Overduidelijk eigenlijk!!
1000012276.png

Kijk naar Rose:
1000012275.jpg

Haar afscheren doet al direct iets he. Hoofdpersonage van Intergalactic: The Heretic Prophet ziet er vrouwelijker uit dan rose met afgeschoren haar. Maar kijk rose met haar...
Swat, ik vind het hoofdpersonage er fucking stoer uitzien. Kan niet wachten om dat spel te spelen. En ik voorspel dat zij ook gewoon hetero is, niet dat ook maar iets uit maakt. Ik heb het volste vertrouwen in Druckmann en neem het verhaal zoals het gaat zijn! Can't wait!

De mensen die de stemmen inspreken zijn mensen die letterlijk gewoon bestaan en goede voice actors zijn, maar blijkbaar is dat dus ook al 'politiek spel en woke shizzle'.

Ik vind het treffend hoe vaak mensen met zo'n ingesteldheid continu klagen over censuur door links en dat je niets meer mag zeggen of doen, maar oh wee als een vrouw niet feminine genoeg is of oh wee als iemand lgbtq+ is, dan is dat een agenda pushen en volgt de commentaar dat het vroeger allemaal beter was, volgen de oproepen tot boycots, volgen de verwijten naar de developers enzoverder.

De enige woke hysterie die hier bestaat is de anti-woke hysterie die er gemaakt van wordt.

Stop dit gezeik zo snel mogelijk aub, en laat creatieve mensen met rust, of ze nu links of rechts zijn, of ze nu vrouwelijk genoeg zijn of niet. Waarom moet er van alles iets politieks gemaakt worden? Waarom moet over alles wat niet in jouw specifieke kraam past het idee verzonnen worden dat er een politieke agenda achter zit? Het is een game met een stoere vrouw. Dat is letterlijk alles. Vrouwen zoals haar bestaan overal ter wereld. En dan staat Neogaf en andere krochten vol met verwijten en pagina's lang gezever. Wat een tristesse. :shutup:

Oké, we kunnen de discussie stoppen. Ik heb net de trailer aan mijn 8-jarige dochter laten zien en haar gevraagd: "Is dat een meisje of een jongen?" Haar reactie: "Euh, wat?? Een meisje natuurlijk!" Vervolgens vroeg ik: "Maar ziet ze er niet mannelijk uit omdat ze haar haar heeft afgeschoren?" Haar antwoord: "Nee!!, ze heeft toch echt een meisjesgezicht! En ze heeft borstjes," zei ze al giechelend 🙈. Voila, de waarheid komt uit een kindermond 😄.

...
De enige woke hysterie die hier bestaat is de anti-woke hysterie die er gemaakt van wordt.
Stop dit gezeik zo snel mogelijk aub, en laat creatieve mensen met rust, of ze nu links of rechts zijn,
...
The developers van Wukong would like a word with you (heel het IGN-debacle dat de media graag verder bleef delen al vergeten?), dat spreekt de eerste zin al tegen. De tweede kan ik me wel volledig achter zetten.

Maar het is dus zeker niet enkel de anti-woke dat hysterie maakt zoals graag beweerd wordt (en eerlijk gezegd denk ik dat die hysterie door makers zelfs wordt opgezocht, want het zorgt voor gratis reclame).
Ik word tegenwoordig moe van beide zijden die zo pushen voor het minste beetje, en om eerlijk te zijn. Zeker als ze dan naar de andere zijde wijzen als de enige schuldige.

Ga in op meningen zonder elkaar aan te vallen (zoals Big Boss hierboven bv. over Rose), dat is toch wel zo aangenaam. Maar dat gaat ook enkel maar lukken als beide zijden het zo spelen.

En jammergenoeg is de laatste jaren al veel bewezen dat "if it looks like a duck and quacks like a duck...", dat de game dan ook vaak tegenslaat/underdevelloped is. Daar komen die stemactrices een beetje in het zicht. Als develloper werk je toch liever samen met like-minded personen, dus als je iemand met een zeer uitgesproken mening aanneemt, is het een mogelijk teken aan de wand (ook al voorbeelden van in de media).
Dat Neil aan het hoofd staat en dat dat wat argwaan veroorzaakt samen met die beelden kan ik ook ergens begrijpen vanwege zijn uitspraken de laatste jaren. Langs de andere kant heeft hij ook bewezen dat hij toch goede games kan afleveren en denk ik dat ze binnen ND wel zullen zorgen dat het in goede banen wordt geleid.

Maar uiteindelijk: we weten haast nog niets over deze game behalve dat het van ND komt en wat initiële beelden. En zelfs als het dan toch niets voor mij is (al maak ik me op basis van die paar beelden meer zorgen dat de combat een richting uitgaat van bv. een Wukong, die ik niet echt leuk vind dan over iets anders), dan is het maar zo. Er kunnen heus wel meerdere soorten verhalen/games naast elkaar bestaan zonder dat dat moet afgebroken worden. Is er een publiek dat de game koopt, dan leeft het verder, anders niet. Aanvaard dat dan ook en speel wat anders dat je wel goed vindt (of mag ik alle Souls-inspired games ineens op de brandstapel gooien 😈).

The developers van Wukong would like a word with you (heel het IGN-debacle dat de media graag verder bleef delen al vergeten?), dat spreekt de eerste zin al tegen. De tweede kan ik me wel volledig achter zetten.

Maar het is dus zeker niet enkel de anti-woke dat hysterie maakt zoals graag beweerd wordt (en eerlijk gezegd denk ik dat die hysterie door makers zelfs wordt opgezocht, want het zorgt voor gratis reclame).
Ik word tegenwoordig moe van beide zijden die zo pushen voor het minste beetje, en om eerlijk te zijn. Zeker als ze dan naar de andere zijde wijzen als de enige schuldige.
Mijn quote 'De enige woke hysterie die hier bestaat is de anti-woke hysterie die er gemaakt van wordt.' was letterlijk bedoeld.
De 'hier' slaat op deze discussie, dit topic. Ik weet goed genoeg dat er ook 'linkse' mensen zijn die vreselijk zijn op internet haha, zeker :crazy:.

Ik zag dit topic gewoon afglijden naar Neogaf-toestanden, ik lees ook al die commentaar op reddit en instagram en ik had écht niet nog eens zin om dat hier te lezen. Het is ook alles wat ik er over wil zeggen, ik zou ook véél liever gewoon willen praten over wat een cool sfeertje die trailer wel niet had ipv over welke genders welk personage heeft en of er een agenda wordt gepusht.

Bij deze: Wat een cool sfeertje heeft die trailer wel niet :love::love::love:

Benieuwd naar de gameplay. Zou veel uitgebreider zijn op dit vlak dan vorige titels. En ook qua vrijheid, exploration,... zeer benieuwd.

Terug
Bovenaan