Invincible VS

Patj

Well-known member
invinciblevs.png

release: 30 april 2026
genre: fighter
dev: Quarter Up

Gebaseerd op de gelijknamige comics van Robert Kirkman.

Invincible VS is a brutal superhero 3v3 tag fighting game set in the Invincible universe, where you can battle to the death as a team of fan-favorite characters in iconic locations. Unleash bone-breaking combos through fast combat and smart defensive tactics to leave a trail of blood and destruction. Land vicious Super moves and Ultimates to leave your opponents in a mess of blood.

Bijna tezamen met Marvel Tokon aangekondigd geweest. Initieel toch wel wat vrees over de kwaliteit (en concurrentie), maar kwam bij demotests op Evo toch naar voren als een goed spel. Zal waarschijnlijk in 2026 verschijnen.

Afgelopen week veel nieuws: 30 april 2026 komt dit spel uit. Prijs zal 50 euro voor basisversie en 70 euro voor basisversie inclusief season pass zijn. Er wordt ook een nieuw personnage gelanceerd in dit spel (nog niet voorgekomen in comics en serie): Ella Mental.

We komen steeds dichter bij de lanceering (nog minder dan 2 maand).

Met de laatste addition van Powerplex hebben we op dit moment volgend rooster:

• Anissa
  • Atom Eve
  • Battle Beast
  • Bulletproof
  • Cecil Stedman
  • Ella Mental
  • Invincible
  • Lucan
  • Monster Girl
  • Omni-Man
  • Powerplex
  • Rex Splode
  • Robot
  • Thula

Zalige trailer voor Powerplex trouwens:

Nog één slot open na deze aankondiging:

Op zaterdag 28 maart kennen we het volledige roster en kunnen we beginnen speculeren over de DLC. Als je PS of XBOX hebt is er nog een open beta van 9 tot 11 april.

Ondertussen kunnen we genieten van seizoen 4 op prime. Oh en de launch van het spel zal naadloos aansluiten op de laatste aflevering: op 30 april komt het uit!

In elk geval is Conquest de laatste fighter in de base game

Immortal en Universa zullen DLC zijn die in de zomer verschijnt. Samen met nog twee andere personages uit de serie (nog bekend te maken) zullen ze deel uit maken van de season pass 1.

Voor mij ziet het roster er goed uit. Ik wacht wel nog even tot na de beta om te pre-orderen.

Ik ga volledig akkoord met de review. Het spel en de basics zijn echt 100% in orde. De content mag (en zal vermoed ik) nog wat uitgebreid worden in de komende seizoenen, hebben we in elk geval al iets om naar uit te kijken!

En versta me niet verkeerd, de content is volgens mij zeker wel voldoende voor de release... maar heel overdonderend is het inderdaad niet.

Zou prachtig zijn moesten ze nog wat DLC's produceren die net als de single player eigen verhaallijnen zijn voor het universum.

In elk geval al heel veelbelovend :hakkuh:

Terug
Bovenaan