iOS 26

Is ios 26.0 (23A340)
rc dus nog niet de gewone release ios 26

rc dus nog niet de gewone release ios 26

In alle jaren is de RC nog niet afgeweken van de final release. De buildnummers zijn gewoon hetzelfde, dus als er niks schokkends ontdekt wordt, zal de release van volgende week hetzelfde zijn als de RC.

Gisteren ook een de RC geïnstalleerd. Toch niet zo fan van dat Liquid Glass hoor. Leesbaarheid op mijn lock screen is veel minder geworden.

Ik vind het ook wat speelgoed achtig er uit zien.

Gisteren ook een de RC geïnstalleerd. Toch niet zo fan van dat Liquid Glass hoor. Leesbaarheid op mijn lock screen is veel minder geworden.

Ik vind het ook wat speelgoed achtig er uit zien.

Wanneer je even op het scherm drukt krijg je linksboven de optie ‘wijzig’. Met ‘pas aan’ kun je liquid glass aanpassen. Met ‘wijzig pagina’s kun je ook nog de verlooptint aanpassen.

Absoluut geen fan van. Dat glaseffect is zo kitch en al die overdreven afgeronde hoeken zijn afschuwelijk. Dit is toch geen moderne UI anno 2025?
Alle iconen, menu-elementen zijn ook opeens veel groter. Al tekst kleiner gezet maar veranderd amper iets. Zaken die vroeger met 1 tik te doen waren (tabs openen in Safari bv) hebben er nu 2 nodig.

Rollback optie Apple please!

Hier ook geen fan. Dat dunne ‘glazen’ randje bij tiles, UI elementen, tot zelfs de cijfers van de klok toe. Dat ziet er gewoon niet uit, precies of er iets mis is met je scherm.
Hier ipad mini overigens.

Absoluut geen fan van. Dat glaseffect is zo kitch en al die overdreven afgeronde hoeken zijn afschuwelijk. Dit is toch geen moderne UI anno 2025?
Alle iconen, menu-elementen zijn ook opeens veel groter. Al tekst kleiner gezet maar veranderd amper iets. Zaken die vroeger met 1 tik te doen waren (tabs openen in Safari bv) hebben er nu 2 nodig.

Zet reduce transparency aan in de accessibility settings. Dan wordt het wat beter...

Ik vind het best oke, alleen de icoontjes in dark modus zien er raar uit met de witte schijn/lijn erin

Zijn precies ook niet meer vierkant

Laatst bewerkt:
Kan je maar 1 ‘ballon’ hebben met widgets op je openingsscherm? Ik kan dus die icoontjes niet plaatsen waar ik wil.

Dat valt mij hier ook meteen op, alles is zo groot? Iconen, toetsenbord, … precies of ik zit op de iphone van een gepensioneerde te tokkelen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan