boontje3
Member
rc versie toch?Ios 26 is nu beschikbaar. Meer dan 8 gb voor mijn iphone.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rc versie toch?Ios 26 is nu beschikbaar. Meer dan 8 gb voor mijn iphone.
Staat gewoon ios 26.rc versie toch?
had ik ook gezien maar dan even reddit gekeken en daar staat topic rcStaat gewoon ios 26.
rc dus nog niet de gewone release ios 26Is ios 26.0 (23A340)
15 septemeberIos 26 is nu beschikbaar. Meer dan 8 gb voor mijn iphone.
In alle jaren is de RC nog niet afgeweken van de final release. De buildnummers zijn gewoon hetzelfde, dus als er niks schokkends ontdekt wordt, zal de release van volgende week hetzelfde zijn als de RC.rc dus nog niet de gewone release ios 26
![]()
iOS 26 RC ― Bug Fixes, Changes, and Improvements
iOS 26 RC Release Date ― September 9, 2025 Build Number ― 23A340 Darwin Kernel Version ― 25.0.0: Tue Aug 26 20:30:59 PDT 2025; root:xnu-12377.2.8~1/RELEASE_ARM64_T8140 Design Liquid Glass makes interactions across iOS more delightful, refracts and reflects content in real time, and brings...forums.macrumors.com
Gisteren ook een de RC geïnstalleerd. Toch niet zo fan van dat Liquid Glass hoor. Leesbaarheid op mijn lock screen is veel minder geworden.
Ik vind het ook wat speelgoed achtig er uit zien.
Zet reduce transparency aan in de accessibility settings. Dan wordt het wat beter...Absoluut geen fan van. Dat glaseffect is zo kitch en al die overdreven afgeronde hoeken zijn afschuwelijk. Dit is toch geen moderne UI anno 2025?
Alle iconen, menu-elementen zijn ook opeens veel groter. Al tekst kleiner gezet maar veranderd amper iets. Zaken die vroeger met 1 tik te doen waren (tabs openen in Safari bv) hebben er nu 2 nodig.
Rollback optie Apple please!
Had ik ondertussen ook gevonden. Is iets beter, maar dat zegt niet veel.Zet reduce transparency aan in de accessibility settings. Dan wordt het wat beter...
Dat valt mij hier ook meteen op, alles is zo groot? Iconen, toetsenbord, … precies of ik zit op de iphone van een gepensioneerde te tokkelen.Absoluut geen fan van. Dat glaseffect is zo kitch en al die overdreven afgeronde hoeken zijn afschuwelijk. Dit is toch geen moderne UI anno 2025?
Alle iconen, menu-elementen zijn ook opeens veel groter. Al tekst kleiner gezet maar veranderd amper iets. Zaken die vroeger met 1 tik te doen waren (tabs openen in Safari bv) hebben er nu 2 nodig.
Rollback optie Apple please!