Iphone 16

Allé heb dan ook maar 1 besteld hé ahja :p

Al ben ik geen fan van de carbon look, maar kan dat mss nog wrappen xD

Heb de extra knopjes kit er bij genomen met oranje bezel en oranje knopjes, past beter bij mijn zaak :D

Haha zalig.

Ah die carbon look moet ge natuurlijk wel wat voor zijn. Vind het echt een zot goeie case.

Die apple silicone cases vind ik ook zalig maar geven echt maar minimale protection… deze geeft goede bescherming en voelt al bij al nog vrij minimalistisch aan..

Allé heb dan ook maar 1 besteld hé ahja :p

Al ben ik geen fan van de carbon look, maar kan dat mss nog wrappen xD

Heb de extra knopjes kit er bij genomen met oranje bezel en oranje knopjes, past beter bij mijn zaak :D

En hebde ze al?:p
Ik had ze op 4 werkdagen.

Echt nog steeds mega content van, en al es gecheckt en voorlopig toch geen telefoon beschadigingen…… tzal ok zijn.

Die apple silicone cases vind ik ook zalig maar geven echt maar minimale protection
Ik vind die rommel. Na nog geen jaar begonnen die al te slijten aan de randen bij mij waardoor de silicone los kwam en het onderliggende spul (karton?) tevoorschijn kwam. Een case van 10 € uit een random brolwinkel doet beter.

Echt nog steeds mega content van, en al es gecheckt en voorlopig toch geen telefoon beschadigingen…… tzal ok zijn.
Welke beschadigingen verwacht je dan? Ik doe het zonder hoesje, mijn gsm is al ontiegelijk veel keren gevallen en er is nog amper iets aan te zien.
Het zou dan straf zijn dat je wel beschadigen krijgt met een hoesje.

Het scherm daarentegen heeft precies sneller krassen dan mijn iPhone 8 heb ik de indruk.

Het gaat wel om de 15 pro, titanium kan misschien een grote reden zijn dat het zo schadebestendig is.

Nee, met dat ik op de zaak kocht moest ik nog vanalles in orde doen voor douane om te mogen zakelijk importeren van USA blijkbaar.
Komt denk ik maandag.

Welke beschadigingen verwacht je dan?

Ik heb een phone rebel case gehad op mijn 14 pro max. Omdat ik zot was van zijn frosted case.

Alleen dus viel die case uit elkaar na enkele weken en heel mn zijkant van mn iphone stond vol krassen. Vraag mij niet hoe, maar heb dat nog nooit eerder gehad en ik heb praktisch elke iphone gehad sinds de 3gs.

Ballsy van u om zonder bescherming te doen. Ik heb dat nog maar 1x gedaan, bij de 6 Plus destijds. Was eens leuk maar tja na enkele maanden zag je toch de gevolgen daarvan..

Wij betalen u duidelijk veel teveel geld. Tijd voor extra korting te vragen.

Anders vergelijken we even mijn wagenpark met dat van jou een je medevennoot xD

edit: Ik zal dan maar niets zeggen over het stuk van mijn been dat ik bijna kwijt was toen ik eens de bureau iets te vlot binnen stapte xD

Maar allé gelukkig zijn jullie er :love2: topklantjes met vlotte betalingen zijn zwaar onderschat!

Anders vergelijken we even mijn wagenpark met dat van jou een je medevennoot xD

edit: Ik zal dan maar niets zeggen over het stuk van mijn been dat ik bijna kwijt was toen ik eens de bureau iets te vlot binnen stapte xD

Maar allé gelukkig zijn jullie er :love2: topklantjes met vlotte betalingen zijn zwaar onderschat!
Ah, the office guard dog :biglaugh:

Mijn 15 pro 2 dagen geleden wil ik hem insteken om te laden maar merk ineens dat de kabel er gewoon ingaat zonder de klik, en de kabel blijft er gewoon los inzitten.

Beide kabels van mijn iphone en ipad pro willen niet werken ik test de kabels op een andere toestel, kabels werken. Uiteindelijk toch een kabel gevonden die usb en usb-c heeft die wel werkt op de iphone.

Maar alle kabels die dus ingaan in de usbc poort van de iphone zijn zonder die klik en zitten gewoon vrij los erin. Ne keer schudden met de iphone en de kabels valt er gewoon uit.
Ik ga straks naar de apple store in Brussel. De iphone is ook van daar besteld in september 2023.
Dus normaal heb ik nog garantie. Eigenlijk hoop ik op een refurbished toestel want de batterij van deze iphone zit al op 90%.

Mijn 15 pro 2 dagen geleden wil ik hem insteken om te laden maar merk ineens dat de kabel er gewoon ingaat zonder de klik, en de kabel blijft er gewoon los inzitten.

Beide kabels van mijn iphone en ipad pro willen niet werken ik test de kabels op een andere toestel, kabels werken. Uiteindelijk toch een kabel gevonden die usb en usb-c heeft die wel werkt op de iphone.

Maar alle kabels die dus ingaan in de usbc poort van de iphone zijn zonder die klik en zitten gewoon vrij los erin. Ne keer schudden met de iphone en de kabels valt er gewoon uit.
Ik ga straks naar de apple store in Brussel. De iphone is ook van daar besteld in september 2023.
Dus normaal heb ik nog garantie. Eigenlijk hoop ik op een refurbished toestel want de batterij van deze iphone zit al op 90%.
Zit ongetwijfeld een overvloed aan pluis/stof in die poort. Kan je er op verscheidene manieren veilig uithalen. Check youtube/google eens voor een tutorial.

Zit ongetwijfeld een overvloed aan pluis/stof in die poort. Kan je er op verscheidene manieren veilig uithalen. Check youtube/google eens voor een tutorial.
die poort is niet zo klein, je kan gerust met het blote oog zien of er iets in zit of niet stof of pluis zou al serieus groot moeten zijn dat het een kabel tegenhoudt en zou je al met het blote oog moeten zien.
ik heb er al zitten prutsen volgens een tutorial maar er was niets.

idd eens met een tandenstoker in kotteren scheelt al heel veel.
Ik heb al met al mijn iphones gehad na een klein jaar dat de poort niet mere zo strak zit.

Sinds de 16 doe ik alleen nog draadloos laden.

ge denkt dat ge dat goed zou zien, tot ge er met een tandenstoker eens in kotert :D

Wa ik soms al eens uit een oude iphone gehaald heb, niet normaal.

Let wel op dat je bij usb-c nog met een male stukje zit in je female opening, die kan je kapot maken door er in te koteren met een tandenstoker.
Bij de Lightning poort kon je daar weinig mis mee doen. Maar bij usb-c kan dat wel degelijk de poort kapot helpen.

Nog mensen die zoveel issues hebben met 6ghz band van wifi 7 met hun 16 pro?

Men 15 uit frustratie weg gedaan voor een 16 omdat die zo vaak vastliep en ik die moest rebooten, nu bij de 16 moet ik nog vaak is herstarten dat apps onresponsief worden en de performance op wifi 7 is complete dogshit. Alle streepjes, volgens de gateway goede verbinding ook, met moeite sijpelt er internet door.

Heb speciaal een 2de wifi netwerk opgezet specifiek voor de iphones van mijn vrouw en mezelf die enkel op 2.4 en 5ghz band zit.
Nog mensen op het internet met deze issues. Ik snap echt niet waarom ik zo weinig negatief spot omtrent die toestellen.
Zoals die apps die onresponsief worden, kan toch niet dat ik de enige ben met die issues?

Schande voor dergelijk dure toestellen.

Nog mensen die zoveel issues hebben met 6ghz band van wifi 7 met hun 16 pro?

Men 15 uit frustratie weg gedaan voor een 16 omdat die zo vaak vastliep en ik die moest rebooten, nu bij de 16 moet ik nog vaak is herstarten dat apps onresponsief worden en de performance op wifi 7 is complete dogshit. Alle streepjes, volgens de gateway goede verbinding ook, met moeite sijpelt er internet door.

Heb speciaal een 2de wifi netwerk opgezet specifiek voor de iphones van mijn vrouw en mezelf die enkel op 2.4 en 5ghz band zit.
Nog mensen op het internet met deze issues. Ik snap echt niet waarom ik zo weinig negatief spot omtrent die toestellen.
Zoals die apps die onresponsief worden, kan toch niet dat ik de enige ben met die issues?

Schande voor dergelijk dure toestellen.
Wifi 7 settings, op 160MHz kanaalbreedte zetten? vaak word er 320 gekozen.

Wifi 7 settings, op 160MHz kanaalbreedte zetten? vaak word er 320 gekozen.
Omdat dat natuurlijk de juiste standaard is.

160 is niet full bandwidth. Geen nut dat ik de overige toestellen fnuik omdat een gsm van 2000 euro niet doet wat hij moet doen toch?

Deactiveer de 6ghz dan op iphone gewoon.

Terug
Bovenaan