Iphone 16

RealFlub

Crew Member
1726311431922.png

Wie kijkt er naar uit? Wie heeft deze gekocht? welke precies? welk kleur?
Post hier uw ervaringen.

Ben nog aan het twijfelen. Echt veel vernieuwing is er voor mij persoonlijk niet. Vraag me af of we die Apple AI hier ooit zelf te zien gaan krijgen.

16 pro max - 1TB wit besteld bij Coolblue.

Komende van een 14 pro max 512 GB niet zo’n grote specbump, mijn vriendin had een upgrade nodig dus we schuiven door 😎

16 Pro Max 512GB komende van hetzelfde 15 serie model.
Ben ik de enige die nog elk jaar even hyped ben, net zoals vroeger? :unsure:
Zal toch niet veel schelen 😅

Als je de 15 al hebt is er toch echt niets nieuw ? Heb hier een 13 dus ga het nog even uitbouwen. Hoop dat de 17 nog eens een redesign is, ze zitten nu toch al heel lang op deze vormfactor.

Zal toch niet veel schelen 😅

Als je de 15 al hebt is er toch echt niets nieuw ? Heb hier een 13 dus ga het nog even uitbouwen. Hoop dat de 17 nog eens een redesign is, ze zitten nu toch al heel lang op deze vormfactor.
Vraag me niet om m’n keuze te beargumenteren want ik kan het niet :unsure:
Is gewoon zo’n hebbedingetje dat elk jaar terugkomt.

Wat is de meerwaarde aan de grote opslagcapaciteit?
Ik heb nu 128gb en gebruik 54gb.
Foto's staan toch allemaal in de icloud.

Heb dus weer een 128gb 16pro besteld.

Games kunnen redelijk wat ruimte innemen.

Videos ook sls je offline wil kijken.

Ik heb daarom de 256 GB versie van de pro besteld.

De 12 pro begint toch z’n leeftijd wat te tonen.

En 4 jaar zorgt meestal voor een redelijke upgrade van features etc.

Wat is de meerwaarde aan de grote opslagcapaciteit?
Ik heb nu 128gb en gebruik 54gb.
Foto's staan toch allemaal in de icloud.

Heb dus weer een 128gb 16pro besteld.
ik denk dat ik ook eens overstag ga gaan voor icloud.
fotos en vooral whatsapp nemen enorm veel plaats in. Zit nu aan 80gb van de 128gb. Kan je whatsapp ook syncen in de cloud?

Ik ga mijn 8 dit jaar ook wel eens vervangen door de gewone 16, er zit wel niet zo’n haast achter.
Ik wil de kleuren eerst eens in het echt zien, normaal pak ik een zwarte maar dat ultramarijn of dat blauwgroen zien er ook wel leuk uit.

Ik ga mijn 8 dit jaar ook wel eens vervangen door de gewone 16, er zit wel niet zo’n haast achter.
Ik wil de kleuren eerst eens in het echt zien, normaal pak ik een zwarte maar dat ultramarijn of dat blauwgroen zien er ook wel leuk uit.
Dat blauwgroen spreekt mij ook wel aan… spijtig dat de meer felle kleuren alleen voor de iPhone 16 & 16 plus zijn.

Zoals in het andere topic gemeld, ik ben nu aan het kijken om te switchen van de S20+ 5g naar een iphone. Er zijn dus verschillende redenen waaronder de bloatware van Samsung. De Airtags wil ik ook, want de android alternatieven komen steeds als de mindere eruit.

Ik twijfel nu ook nog of ik niet eerst een laptop neem (MB Pro vs Dell XPS 16).

Had eerst de 16 Pro 128GB Wit besteld.
Paar uur later mij bedacht, bestelling geannuleerd, en de 16 Pro 256GB Natural besteld.
Levertermijn hierdoor niet deze week, maar pas rond de 30e september. Hoes en extra lader zijn wel reeds toegekomen.
Nu toch beetje spijt dat ik de witte geannuleerd heb :p

Mijn huidige 15 Pro gaat naar de madam.

Hier nog aan het twijfelen.
Momenteel de 14 Pro 128gb.
Men vader zoekt wel een nieuwe iPhone dus misschien dat ik hem de 14 Pro verkoop en zelf een basis 16 koop.

Terug
Bovenaan