iPhone 17

Gisterenavond de 17 pro max in gebruik genomen. Geswitched van de 13 pro max. Wel een voelbaar verschil, heel tevreden mee!
Enige dat me opvalt is wel, het m'n eerste iphone met always on display, maar die lijkt niet always on te zijn. 90% van de tijd werkt het, maar daarnet heeft die een goeie 2u gewoon een zwart scherm gegeven, terwijl hij gewoon face up op mijn bureau ligt
Ja ewel, kheb dit ook al voorgehad. Toen eens herstart en was wel gefixt, wss nog bugske ergens.

Gaat dat nu echt tot 24/10 duren bij telenet :p
Lijkt gewoon een standaarddatum te zijn...

Gisterenavond de 17 pro max in gebruik genomen. Geswitched van de 13 pro max. Wel een voelbaar verschil, heel tevreden mee!
Enige dat me opvalt is wel, het m'n eerste iphone met always on display, maar die lijkt niet always on te zijn. 90% van de tijd werkt het, maar daarnet heeft die een goeie 2u gewoon een zwart scherm gegeven, terwijl hij gewoon face up op mijn bureau ligt
Always on staat ook uit met Low Power Mode.

Via mijn werkgever kan ik kiezen tussen een iPhone 17 of een iPhone 16 Pro.

Lijkt me stom om voor een ouder model te kiezen en dus draagt de 17 m'n voorkeur.
Goede beslissing?

Hier het base model gekocht. Had nog wat vouchers over van mijn werk en eentje kunnen kopen voor 399.

Best benieuwd hoe ik ios ga bevinden.
Enige wat mij echt kon overhalen ipv puur betere GSMs is de imagine stabilisation op de iPhone. Afin, het zal weer een nieuw speelgoed zijn voor eventjes.

Screenprotector van bluebuilt op de 17 pro max en verbaasd van de goeie fittment, makkelijk aan te brengen met positioneermal en glad zeg amai

Jep hier ook mail ontvangen!

(Ook via cafetariplan en vandenborre)

Alleen ik vertrek om 04:00 al op reis. Dus zal die net missen.
Gisteren rond middernacht thuisgekomen en op de camera gezien dat ze de iPhone 17 al op de 20ste hadden geleverd. Heb het op een paar uur gemist.

mijn 12 mini had ik bewust iOS 26 nog niet geïnstalleerd, zodat de nieuwe iPhone echt “nieuwer” zou aanvoelen. :)

Voorlopig ben ik heel tevreden. Alles werkt merkbaar vlotter en nu merk ik pas hoe versleten de batterij van mijn 12 mini eigenlijk was. Alleen het grotere formaat is nog even wennen.

Lijkt me stom om voor een ouder model te kiezen en dus draagt de 17 m'n voorkeur.
Goede beslissing?
Als je camera inzoomen geen issue is wel.

Is voor mij toch de dealbreaker voor de 17.

Goede beslissing?
Op Reddit een hele vergelijking gezien en de 17 heeft vooral als voordeel dat de opslagruimte goedkoper is en een betere front-camera heeft.
De 16 Pro heeft dan weer een extra cameralens.
Voor de rest redelijk evenwaardig.

Op Reddit een hele vergelijking gezien en de 17 heeft vooral als voordeel dat de opslagruimte goedkoper is en een betere front-camera heeft.
De 16 Pro heeft dan weer een extra cameralens.
Voor de rest redelijk evenwaardig.

Ik neem eigenlijk bijna evenveel selfies dan gewone foto's met mijn gsm. Dat is dus zeker een goed argument!

Ge kunt blijkbaar sinds juli smartphones met energielabel A met ecocheques betalen. De iPhone 17 heeft label A.
Moest ge dat kunnen stacken met Telenet of Proximus korting... Maar natuurlijk is het enkel mediamarkt, krefel en van den borre die het accepteren...

Terug
Bovenaan