iPhone 17

Ben er 16 jaar klant geweest.. das nu ook geen drama he. Tis niet dat ge plots een duur abo moet betalen en uiteindelijk meer betaalt, zoals Proximus doet. Verdoken financiëringen zijn dat.
Das inderdaad ook de reden dat ik dat via Telenet wel doe en nooit bij anderen heb gedaan, maak je de optelsom dan kost dat toestel je steevast meer....

De iPhone 17 Pro had 250euro korting bij Proximus tijdens de pre order termijn. Ik dacht die kortingen wel zouden doorlopen, maar das nu nog maar 150euro (en er is geen stock)
Telenet geeft 130euro korting en laat helemaal geen stock zien. De telefoon krijg je als ze stock hebben...

De iPhone 17 Pro had 250euro korting bij Proximus tijdens de pre order termijn. Ik dacht die kortingen wel zouden doorlopen, maar das nu nog maar 150euro (en er is geen stock)
Telenet geeft 130euro korting en laat helemaal geen stock zien. De telefoon krijg je als ze stock hebben...
En bij proximus moet je dan 2 jaar klant blijven

En bij proximus moet je dan 2 jaar klant blijven
Mijn schoonouders zijn daar al heel hun leven klant en zijn niet van plan te veranderen. Via hen zou dat dus geen probleem zijn.

Bij Telenet bestel ik liever niet want ik wil naar Proximus gaan zodra de fiber actief is in onze straat.

Gisterenavond de 17 pro max in gebruik genomen. Geswitched van de 13 pro max. Wel een voelbaar verschil, heel tevreden mee!
Enige dat me opvalt is wel, het m'n eerste iphone met always on display, maar die lijkt niet always on te zijn. 90% van de tijd werkt het, maar daarnet heeft die een goeie 2u gewoon een zwart scherm gegeven, terwijl hij gewoon face up op mijn bureau ligt

Terug
Bovenaan