Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zilver + zwarte caseIk kan niet beslissen tussen de Zilver en de Oranje Pro.
pff ik ook... warom moet dat zo lang durenEn ik maar wachten bij telenet![]()
Omdat jullie die zogezegde korting van Telenet willenpff ik ook... warom moet dat zo lang duren

hoezo "zogezegd"... tis toch 100 euro cash uitgespaard :-D?Omdat jullie die zogezegde korting van Telenet willen![]()
Gij werkt duidelijk bij Proximus/OrangeOmdat jullie die zogezegde korting van Telenet willen![]()
Als je nog 1 jaar klant blijft**Is gewoon een mooie actie van Telenet... als je toch klant bent.
Ik gelukkig niet meer, maar zou hem dan wel via mijn ouders kopen bij Telenet![]()
Is toch meestal zo, Of verander je elke week van provider? ik vind dat ook mooie deal bij TelenetAls je nog 1 jaar klant blijft**
Als je nog 1 jaar klant blijft**
Das inderdaad ook de reden dat ik dat via Telenet wel doe en nooit bij anderen heb gedaan, maak je de optelsom dan kost dat toestel je steevast meer....Ben er 16 jaar klant geweest.. das nu ook geen drama he. Tis niet dat ge plots een duur abo moet betalen en uiteindelijk meer betaalt, zoals Proximus doet. Verdoken financiëringen zijn dat.
En bij proximus moet je dan 2 jaar klant blijvenDe iPhone 17 Pro had 250euro korting bij Proximus tijdens de pre order termijn. Ik dacht die kortingen wel zouden doorlopen, maar das nu nog maar 150euro (en er is geen stock)
Telenet geeft 130euro korting en laat helemaal geen stock zien. De telefoon krijg je als ze stock hebben...
Mijn schoonouders zijn daar al heel hun leven klant en zijn niet van plan te veranderen. Via hen zou dat dus geen probleem zijn.En bij proximus moet je dan 2 jaar klant blijven

van waar die datum?Gaat dat nu echt tot 24/10 duren bij telenet![]()
van waar die datum?
bij mij nog altijd processing zogezegd afgelopen maandag geleverd lolDat staat er bij op mijn telenet