iPhone 17

Iemand via Telenet besteld en nog aan het wachten? Toen ik bestelde stond er 'maximaal 1 week' wachten. We zijn inmiddels 2 weken verder. Als je nu een Iphone zou bestellen via Telenet staat er 'ten vroegste binnen 3 weken'. Dus waarschijnlijk zit ik bij de batch van 'minimaal 3 weken' ...

Update: e-mail ontvangen van PostNL dat het pakket weldra onderweg is!

Laatst bewerkt:
Woensdag mijn iPhone 17 Pro aangekregen. Dit weekend in gebruik genomen nadat mijn screenprotector en hoesje zijn aangekomen.

Helaas krijg ik pijn aan mijn ogen als ik er 5-15min mee bezig ben. Met mijn 14 Pro heb ik nergens last van.

Ik heb het 4 dagen geprobeerd, maar het is niet vol te houden en betert niet. Nog eens vragen in de familie als niemand hem wil en anders is het terug sturen.

Ik had ook een iPad Pro besteld met black Friday en exact hetzelfde issue. Geen idee wat er anders is, maar ik vind het enorm klote.

Woensdag mijn iPhone 17 Pro aangekregen. Dit weekend in gebruik genomen nadat mijn screenprotector en hoesje zijn aangekomen.

Helaas krijg ik pijn aan mijn ogen als ik er 5-15min mee bezig ben. Met mijn 14 Pro heb ik nergens last van.

Ik heb het 4 dagen geprobeerd, maar het is niet vol te houden en betert niet. Nog eens vragen in de familie als niemand hem wil en anders is het terug sturen.

Ik had ook een iPad Pro besteld met black Friday en exact hetzelfde issue. Geen idee wat er anders is, maar ik vind het enorm klote.
Misschien dat je gevoelig bent voor PWM flickering op OLED schermen.
Display Pulse Smoothing optie aanzetten bij accessibility -> Display & Text size

Misschien dat je er dan geen last van hebt?

Misschien dat je gevoelig bent voor PWM flickering op OLED schermen.
Display Pulse Smoothing optie aanzetten bij accessibility -> Display & Text size

Misschien dat je er dan geen last van hebt?
Geprobeerd, maar helpt helaas niks. Ook eens opgezocht wat het doet en het werkt pas onder de 25% en het is nog steeds PWM. Alleen iets smoother.

Erg jammer want ik had hem graag gehouden.

Ik heb een iPhone 14 Plus, is iPhone 17 iets voor mij of kan ik ook prima verder met de iPhone 16 Plus? Ik hou namelijk van dat 6,7 inch scherm

Veel verschil tussen 16 en 17?

Ik heb een iPhone 14 Plus, is iPhone 17 iets voor mij of kan ik ook prima verder met de iPhone 16 Plus? Ik hou namelijk van dat 6,7 inch scherm

Veel verschil tussen 16 en 17?
17 heeft nu 120hz scherm en begint bij 256GB ipv 128 (voor dezelfde prijs)
De basis 17 is dit jaar wel de beste koop die je kan doen van de iPhones.
Alleen bestaat deze niet meer in een Plus versie, dus als je een groot scherm wilt.. Ik zou even in de winkel gaan kijken.

Het inzoomen (zowel camera als video) is zeer amateuristisch op mijn iPhone 14 Plus. Is dit beter in de 16 plus of moet ik daarvoor toch die iPhone 17 pro kopen?

Terug
Bovenaan