iRacing

Wanneer doen we eens een BG race'ke?

I'm game.

Wanneer? Een avond in de week? Het weekend?

Waar? Iedereen gaat het circuit nodig hebben dus een gratis circuit dan? Of heeft iedereen hier Spa of dergelijke?

Welke wagen(s)? Opnieuw een gratis wagen die iedereen heeft? Of heeft iedereen hier een GT3 wagen of dergelijke?

Hoe ziet de race eruit? 8 minuten qualy? En dan racen? Hoelang? 20 minuten? 30? Een uur? Of doen we 2 races van 20 minuten of zo waarbij de 2e gestart wordt in omgekeerde volgorde van de uitslag van de eerste?

I'm game.

Wanneer? Een avond in de week? Het weekend?

Waar? Iedereen gaat het circuit nodig hebben dus een gratis circuit dan? Of heeft iedereen hier Spa of dergelijke?

Welke wagen(s)? Opnieuw een gratis wagen die iedereen heeft? Of heeft iedereen hier een GT3 wagen of dergelijke?

Hoe ziet de race eruit? 8 minuten qualy? En dan racen? Hoelang? 20 minuten? 30? Een uur? Of doen we 2 races van 20 minuten of zo waarbij de 2e gestart wordt in omgekeerde volgorde van de uitslag van de eerste?

Ik zou inderdaad 2 races doen van 15-20min en evt. een reverse start voor de 2e. 10min open quali lijkt me genoeg. En een uurke practice er voor zodat iedereen tijd heeft om te joinen?

Ik kan normaal gezien bijna elke avond vanaf 21h. Behalve woensdag en donderdag natuurlijk :-)

21h is een beetje laat zeker. Ik herinner me van mijn raid dagen dat 20-22u zowat de gouden uren waren laat genoeg dat de kindjes in bed lagen vroeg genoeg dat ze zelf nog niet in bed moesten.

Voor mij kan ik enkel de vrijdag avond maar tot 22u (zaterdag vroeg op) de rest van de week maakt het minder uit.

In de vakantie is bedtijd een uurtje later. Maar ik kan wel een practice hosten om 20h en er dan bij komen rond 21h. Dan 10min quali en 2 racekes van 20min. Dan is het om 22h klaar.

Zowel vrijdag als zaterdag past voor mij om 20h00 à 21h00.

Wat past er best voor de rest?

Zolder heb ik nog niet dus voor mij liever Spa. Morgen is misschien wat kort dag gezien de weinige reacties tot nu toe hier.

Zolder heb ik nog niet dus voor mij liever Spa. Morgen is misschien wat kort dag gezien de weinige reacties tot nu toe hier.
Ja, dat lijkt mij het best. Met 3 man racen is ook maar niks he. Het zou leuk zijn als we minstens met 5-6 man zijn.

Spa met GT3 is prima voor mij. Maar mag ook gerust MX5 op een standaard track zijn ook. Laten we misschien eerst eens horen als iedereen een GT3 en spa heeft.

Morgen om 20h00 zal ik een sessie hosten. GT3 op Zolder of Spa? Of andere voorstellen?

Wie gaat er allemaal meedoen, want voor 3 man is het wel de moeite niet vrees ik. Dan stellen we het beter uit tot we wat meer man samen krijgen.

@Kamperske @Voidski @marcel @Falc @Knarf @Scifo @Bimmer @anders. wie van jullie wil meedoen?
Morgen is de dochter haar verjaardagsfeestje. (En iracing heeft hier al tijdje niet meer opgestaan).
Maar ik zal sebiet de rig eens terug tegoed installeren, en mss kan ik wel FF mee doen.

Edit: het heeft wat langer geduurd dan verwacht om alles klaar te zetten. Dus morgen zal niet lukken. Maar een volgende editie zeker!

Laatst bewerkt:
Ik zet mijn rig binnenkort ook terug in orde, dan wil ik ook gerust (achteraan) aansluiten!

Maar morgen dus ook al zeker niet.

Ik heb momenteel geen iracing abonnement, en mijn nieuw stuur is nog niet gearriveerd. Dus het zal voor mij niet voor meteen zijn. Wel geïnteresseerd.

Over 2 weken kan ik zelf niet, maar wat denken jullie van vrijdagavond 30 januari van 20-22h? Starten met 1h practice zodat iedereen tijd heeft om te joinen, dan een quali en 2x 20min race.

Moet lukken hier, zeker als ik dat in de agenda kan blokkeren :). Welke combo?
MX-5 en een free track? Of de formule Vee/RR 1600?

Terug
Bovenaan