les geleerd zeker?
Ja dat de poep van een Lambo sterk lijkt op die van een Acura
Was mijn 615e race tijd om nog wat te kweken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
les geleerd zeker?

Wanneer doen we eens een BG race'ke?
I'm game.
Wanneer? Een avond in de week? Het weekend?
Waar? Iedereen gaat het circuit nodig hebben dus een gratis circuit dan? Of heeft iedereen hier Spa of dergelijke?
Welke wagen(s)? Opnieuw een gratis wagen die iedereen heeft? Of heeft iedereen hier een GT3 wagen of dergelijke?
Hoe ziet de race eruit? 8 minuten qualy? En dan racen? Hoelang? 20 minuten? 30? Een uur? Of doen we 2 races van 20 minuten of zo waarbij de 2e gestart wordt in omgekeerde volgorde van de uitslag van de eerste?

Ja, dat lijkt mij het best. Met 3 man racen is ook maar niks he. Het zou leuk zijn als we minstens met 5-6 man zijn.Zolder heb ik nog niet dus voor mij liever Spa. Morgen is misschien wat kort dag gezien de weinige reacties tot nu toe hier.
Morgen is de dochter haar verjaardagsfeestje. (En iracing heeft hier al tijdje niet meer opgestaan).Morgen om 20h00 zal ik een sessie hosten. GT3 op Zolder of Spa? Of andere voorstellen?
Wie gaat er allemaal meedoen, want voor 3 man is het wel de moeite niet vrees ik. Dan stellen we het beter uit tot we wat meer man samen krijgen.
@Kamperske @Voidski @marcel @Falc @Knarf @Scifo @Bimmer @anders. wie van jullie wil meedoen?
Dju, morgen haal ik ook niet. Circuit maakt niet uit, heb Pcup, GT3, LMP2 dus wel wat keuzeMorgen om 20h00 zal ik een sessie hosten. GT3 op Zolder of Spa? Of andere voorstellen?
Wie gaat er allemaal meedoen, want voor 3 man is het wel de moeite niet vrees ik. Dan stellen we het beter uit tot we wat meer man samen krijgen.
@Kamperske @Voidski @marcel @Falc @Knarf @Scifo @Bimmer @anders. wie van jullie wil meedoen?
Ik heb het in elk geval al in de agenda gezetOver 2 weken kan ik zelf niet, maar wat denken jullie van vrijdagavond 30 januari van 20-22h? Starten met 1h practice zodat iedereen tijd heeft om te joinen, dan een quali en 2x 20min race.
Misschien is de MX5 wel een goeie keuze. Dat zal misschien wat meer close racing zijn dan GT3 bv.Moet lukken hier, zeker als ik dat in de agenda kan blokkeren. Welke combo?
MX-5 en een free track? Of de formule Vee/RR 1600?