Maar wat is bewust? Een bordje onbewust missen --> Hoe kan je bewijzen dat dit niet bewust was?Bewust de verkeersregels overtreden is crimineel gedrag.
En wie hier in dit topic beweert: Ik heb nog nooit een bordje gemist! Ah wel ik ben er heilig van overtuigd: Die persoon liegt ONbewust. Ik heb de test met vrienden en ook mijn vader zaliger al gedaan. Zelf voor politie spelen als passagier en de moraalridders waren door mij gepakt aan een 100% ratio terwijl ze alleen in koor beweerden ...
Kijk: Ik ben sinds nov 2018 nog 0 keer gepakt. Maar de pakkans was zeker niet nihil. Ik zal ook wel eens een bordje onbewust missen.
Alleen .. ik let er zo goed mogelijk op en de kans om dan geflitst te worden is erg klein.
Iedereen kan fouten maken hé en al zeker als men begint te overdrijven met onnodig overdreven camera's zie zuiver en alleen dienen om de gemeentekassen te spijzen = daar ben ik ook geen voorstander van.Ik ben nu niet fan van de overdreven cameracultuur maar de straffen op te snel rijden mogen wel een stuk steviger zijn.
Maar 0 boetes en schadeclaims sinds 2018 (in mijn geval) zegt ook al wel veel over mijn rijgedrag.
Laatst bewerkt:
. En niet te zwijgen over de vrachtwagens die aan 70-80 vlamden door de kernen.
Een stevige boete mag uiteraard.