It's back! De jaarlijkse BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is te zien van waar he :p
Ik woon nu reeds 3.5 jaar in Adegem. Ja ik had al lang gezien dat je van Kaprijke bent aangezien dat onder je nickname staat. En ik zat hiervoor ook al bijna 15 jaar op 9lives. Maar ben meer ne lurker en lees meer dan ik ooit zeg, haha

Kan iedereen eens bevestigen welke menu hij/zij/die wil aub.

Zelf stel ik het degustatiemenu voor zoals omschreven in de OP (8 kleinere vleesjes, maar nog meer dan genoeg (heb ik genomen voor het lentefeest van mijn dochter)). Anderen willen degustatiemenu 1.

Kan iedereen eens kijken? Degustatiemenu 1 of degustatiemenu 3 (link naar de folder staat in de OP). Verdere uitzonderingen ga ik niet maken, want dan wordt het onoverzichtelijk. Graag allemaal bevestigen welke van de 2 menu's je wil.

@Xerpes + uw madam @Reaper @Sakura @JohnnyricoMC @xAnyana @Toratsuru @OfFPiR @FuseTea @Carreon @demonkiller @Stievy

Laatst bewerkt:

Zelf stel ik het degustatiemenu voor zoals omschreven in de OP (8 kleinere vleesjes, maar nog meer dan genoeg (heb ik genomen voor het lentefeest van mijn dochter)). Anderen willen degustatiemenu 1.

Kan iedereen eens kijken? Degustatiemenu 1 of degustatiemenu 3 (link naar de folder staat in de OP). Verdere uitzonderingen ga ik niet maken, want dan wordt het onoverzichtelijk. Graag allemaal bevestigen welke van de 2 menu's je wil.

@Xerpes + uw madam @Reaper @Sakura @JohnnyricoMC @xAnyana @Toratsuru @OfFPiR @FuseTea @Carreon @demonkiller @Stievie
Ik ga niet moeilijk doen de menu dat je hebt voorgesteld is goed. Voor @Reaper menu 1 want die is altijd moeilijk.

@Xerpes + uw madam @Reaper @Sakura @JohnnyricoMC @xAnyana @Toratsuru @OfFPiR @FuseTea @Carreon @demonkiller @Stievie
Degustatie menu 1 voor mij :unsure:

Also het is @Stievy. Verkeerde getagd :LOL:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan