Let's make it officialKomt zeker in orde!
( ik ben erbij)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let's make it officialKomt zeker in orde!
( ik ben erbij)Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, maar, HOERA?!Let's make it official( ik ben erbij)
Hahaha, alles komt goed. Ik beloof hetIk weet niet of ik daar blij mee moet zijn, maar, HOERA?!

Ik woon nu reeds 3.5 jaar in Adegem. Ja ik had al lang gezien dat je van Kaprijke bent aangezien dat onder je nickname staat. En ik zat hiervoor ook al bijna 15 jaar op 9lives. Maar ben meer ne lurker en lees meer dan ik ooit zeg, haha't Is te zien van waar he![]()
ligt er aan. Met de auto heen ça va. 's avonds kruipend terug, wat minder ça va.Kaprijke das wel vlakbij![]()

Niet luisteren!Mensen zeggen dat ik ook moet komen![]()

Oh nee...Alright, I'm joining you guys too!![]()
Stel je jezelf dan voor met je voornaam of gebruikersnaam ?
Ik ga niet moeilijk doen de menu dat je hebt voorgesteld is goed. Voor @Reaper menu 1 want die is altijd moeilijk.Kan iedereen eens bevestigen welke menu hij/zij/die wil aub.
Zelf stel ik het degustatiemenu voor zoals omschreven in de OP (8 kleinere vleesjes, maar nog meer dan genoeg (heb ik genomen voor het lentefeest van mijn dochter)). Anderen willen degustatiemenu 1.
Kan iedereen eens kijken? Degustatiemenu 1 of degustatiemenu 3 (link naar de folder staat in de OP). Verdere uitzonderingen ga ik niet maken, want dan wordt het onoverzichtelijk. Graag allemaal bevestigen welke van de 2 menu's je wil.
@Xerpes + uw madam @Reaper @Sakura @JohnnyricoMC @xAnyana @Toratsuru @OfFPiR @FuseTea @Carreon @demonkiller @Stievie
Degustatie menu 1 voor mijKan iedereen eens bevestigen welke menu hij/zij/die wil aub.
Zelf stel ik het degustatiemenu voor zoals omschreven in de OP (8 kleinere vleesjes, maar nog meer dan genoeg (heb ik genomen voor het lentefeest van mijn dochter)). Anderen willen degustatiemenu 1.
Kan iedereen eens kijken? Degustatiemenu 1 of degustatiemenu 3 (link naar de folder staat in de OP). Verdere uitzonderingen ga ik niet maken, want dan wordt het onoverzichtelijk. Graag allemaal bevestigen welke van de 2 menu's je wil.
@Xerpes + uw madam @Reaper @Sakura @JohnnyricoMC @xAnyana @Toratsuru @OfFPiR @FuseTea @Carreon @demonkiller @Stievie

Ze heeft niet bevestigd he. Ze zegt dat ze moet, maar ze zegt niet dat ze luistert heGing @glashelder ook ni komen?

Top!Als er nog kon ingeschreven worden, ben ik er ook graag bij!