It's back! De jaarlijkse BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom ook, blijkbaar :unsure:

Menu 3 voor mij.

Wel geen idee wanneer ik er zal zijn. Ik kom net die dag terug van op 'reis'. Wel niet van ver maar ik heb geen flauw benul over het tijdsbestek...

De woke mensen wijs ik met plezier de tuinpoort.
lmpVtv7.gif

:unsure:

zijn er nog mensen uit het Gentse die van plan waren te gaan?
Anders kunnen we eventueel een taxi delen (en hoef ik geen BOB te zijn)

zijn er nog mensen uit het Gentse die van plan waren te gaan?
Anders kunnen we eventueel een taxi delen (en hoef ik geen BOB te zijn)
Ik ben van Eke en moet langs de R4 richting Kaprijke. Wil gerust wel even afwijken om u op te halen (ik drink niet, dus Bob is geen probleem 😉).

@Timberwinter
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. (voor mij dan toch ;) )
Demonkiller zou je dan kunnen oppikken aan de mediamarkt/delhaize (je pakt dat punt normaal denk ik sowieso)
En ik zou als je dat ziet zitten bijvoorbeeld aan den Brugsevaart nabij de afrit vd R4 kunnen staan als je via Waarschoot rijden zou, of aan de McDonalds, als dat stuk van de R4 zou pakken.

Klopt, op en afritten van de r4 kan ik wel bereiken :)

@Timberwinter
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. (voor mij dan toch ;) )
Demonkiller zou je dan kunnen oppikken aan de mediamarkt/delhaize (je pakt dat punt normaal denk ik sowieso)
En ik zou als je dat ziet zitten bijvoorbeeld aan den Brugsevaart nabij de afrit vd R4 kunnen staan als je via Waarschoot rijden zou, of aan de McDonalds, als dat stuk van de R4 zou pakken.
Ik zal nog een PM sturen om verder af te spreken 👍

Dit dutske is gewoon een vuilen profiteur die op deze wijze niet gebonden is aan versnaperingen waar geen substantie inzit die de remmen wat losser maken. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan