Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De woke mensen wijs ik met plezier de tuinpoort.Hou het wel WOKE hé mensendat er niemand geband wordt van het forum
Ik ben van Eke en moet langs de R4 richting Kaprijke. Wil gerust wel even afwijken om u op te halen (ik drink niet, dus Bob is geen probleemzijn er nog mensen uit het Gentse die van plan waren te gaan?
Anders kunnen we eventueel een taxi delen (en hoef ik geen BOB te zijn)
).Heb je dan eventueel nog een plekjeIk ben van Eke en moet langs de R4 richting Kaprijke. Wil gerust wel even afwijken om u op te halen (ik drink niet, dus Bob is geen probleem).
? Sure, ik zie eerder in de thread dat je van De Sterre bent? Dat moet zeker lukken!Heb je dan eventueel nog een plekje?
Dexels had me ook een rit aangeboden.
Klopt, op en afritten van de r4 kan ik wel bereikenSure, ik zie eerder in de thread dat je van De Sterre bent? Dat moet zeker lukken!

)Klopt, op en afritten van de r4 kan ik wel bereiken![]()
Ik zal nog een PM sturen om verder af te spreken@Timberwinter
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. (voor mij dan toch)
Demonkiller zou je dan kunnen oppikken aan de mediamarkt/delhaize (je pakt dat punt normaal denk ik sowieso)
En ik zou als je dat ziet zitten bijvoorbeeld aan den Brugsevaart nabij de afrit vd R4 kunnen staan als je via Waarschoot rijden zou, of aan de McDonalds, als dat stuk van de R4 zou pakken.

Gij zijt toch ne fellen eh.Ik zal nog een PM sturen om verder af te spreken![]()
ToppieIk zal nog een PM sturen om verder af te spreken![]()
Anders geraken die dutskes er nietGij zijt toch ne fellen eh.

AKA @Timberwinter pakt maar een kotsemmer mee in den otoDit dutske is gewoon een vuilen profiteur die op deze wijze niet gebonden is aan versnaperingen waar geen substantie inzit die de remmen wat losser maken.![]()