Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je misschien eens aanwezig zijn, fixed!Foto's zulde ni krijgen ze, ik vraag er al elke editie naar![]()

en het ontbreken van een betaalde babysit 

jammer dat ik niet beter heb kunnen kennismaken met het andere eind van de tafel.

- would come again!Nu was er een gratis babysit... Nog veel beter (Zeker voor @StanTem zijn portomoneeet ontbreken van een betaalde babysit
)We vonden wel dat je het goed deed, je mag altijd terugkomenMinpuntjes voor Jup ipv Stellaen het ontbreken van een betaalde babysit
![]()

Als de babysit @Killer Queen er is, kom ik ook.Bedankt @StanTem voor de organisatie van de BBQ! En ook om je belofte na te komen om naast mij te zitten
't was weer een gezellige editie met veel nieuwe gezichten deze keer!
Ik kan mij komende zondag vrijmaken voor een sequel![]()

Ge moogt nog komen!- Er waren échte borden en écht bestek (zo'n groot succes dat mensen er mee naar huis hebben?)
- Er was plenty of schaduw voorzien voor onze tere indoor-gamernerd-huidjes
- Er was plenty of booze
- Grillmeister @StanTem heeft piekfijn voor de hele organisatie en uitvoering gezorgd!
Minpuntjes voor Jup ipv Stellaen het ontbreken van een betaalde babysit
Wel heel brave, lieve, toffe, goed opgevoede kinders
En uiteraard gezellig gezelschapjammer dat ik niet beter heb kunnen kennismaken met het andere eind van de tafel.
- would come again!
Ja je ging als Sailor moon gaan zeker?We waren gisteren eens aan het babbelen, met een beyondgaming delegatie naar de FACTS beurs lijkt ook wel eens leuk!!
Of een spaghetti-festijnAllez, ben content dat de meesten het geslaagd vonden. Op naar volgend jaar zeker?
Of eens een wintereditie?![]()

mss beetje risqué, me kinderen die al gere iet gooien en da tomatensaus toch wel tricky is om uit te wassenOf een spaghetti-festijn![]()

Goed punt, hoewel ze toch de voorkeur hadden voor snotdoeken/servetten en niet voor zweetkaasjes enzomss beetje risqué, me kinderen die al gere iet gooien en da tomatensaus toch wel tricky is om uit te wassen![]()
.