It's back! De jaarlijkse BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet iedereen die aanwezig is op de BBQ wil noodzakelijk op de foto, of dat de nickname voor eeuwig op een foto geplakt kan worden.

Meestal, what happens at the BBQ stays at the BBQ, behalve sloerie zijn danskunsten dan.

- Er waren échte borden en écht bestek (zo'n groot succes dat mensen er mee naar huis hebben?)
- Er was plenty of schaduw voorzien voor onze tere indoor-gamernerd-huidjes 😎
- Er was plenty of booze 🍺🍺
- Grillmeister @StanTem heeft piekfijn voor de hele organisatie en uitvoering gezorgd!

Minpuntjes voor Jup ipv Stella 😜 en het ontbreken van een betaalde babysit 😂
Wel heel brave, lieve, toffe, goed opgevoede kinders 🤩
En uiteraard gezellig gezelschap 🤗 jammer dat ik niet beter heb kunnen kennismaken met het andere eind van de tafel.
⭐⭐⭐⭐✨ - would come again!

Bedankt @StanTem voor de organisatie van de BBQ! En ook om je belofte na te komen om naast mij te zitten 😍

't was weer een gezellige editie met veel nieuwe gezichten deze keer!
Ik kan mij komende zondag vrijmaken voor een sequel :unsure:

- Er waren échte borden en écht bestek (zo'n groot succes dat mensen er mee naar huis hebben?)
- Er was plenty of schaduw voorzien voor onze tere indoor-gamernerd-huidjes 😎
- Er was plenty of booze 🍺🍺
- Grillmeister @StanTem heeft piekfijn voor de hele organisatie en uitvoering gezorgd!

Minpuntjes voor Jup ipv Stella 😜 en het ontbreken van een betaalde babysit 😂
Wel heel brave, lieve, toffe, goed opgevoede kinders 🤩
En uiteraard gezellig gezelschap 🤗 jammer dat ik niet beter heb kunnen kennismaken met het andere eind van de tafel.
⭐⭐⭐⭐✨ - would come again!
Ge moogt nog komen!

Allez, ben content dat de meesten het geslaagd vonden. Op naar volgend jaar zeker?
Of eens een wintereditie? :coolbrows:

We waren gisteren eens aan het babbelen, met een beyondgaming delegatie naar de FACTS beurs lijkt ook wel eens leuk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan