Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of zoals gezegd: niet beschikbaar op uw adres.
Tadaam :unsure:

En die vergelijkingen heb ik al dikwijls gemaakt maar er is gewoonweg geen enkele provider waar je én deftige snelheden én een redelijke limiet én een betaalbare prijs mag verwachten, meestal is het kiezen tussen 2 van de 3 of dikwijls zelfs maar 1. En dan is Telenet helaas de enige optie want het is betaalbaar en (meestal) snel, maar zoals Yo-Han zei mogen ze hun limieten dan wel eens updaten naar de 21ste eeuw.
true, niet alles is overal beschikbaar.
Ik heb lang dat basic gehad, maar zat met hetzelfde probleem zodra ik terug begon te gamen. Elke keer moest ik nadenken wat ik kon downloaden en moest dan ofwel 's nachts downloaden (https://www2.telenet.be/nl/klantens...uren-bij-een-abonnement-met-onbeperkt-surfen/) ofwel wachten tot de volgende maand.
Uiteindelijk ook overgeschakeld naar Orange, die vielen ook goed mee qua prijs in vergelijking met Telenet.

IMG20211017142809.jpg

Ik zie niet direct waar ik moet zijn.
Normaal ergens links of rechts op die kopwr buizen die van en naar dat bovenste lopen. Kan izjn dat je efkes de zijkant moet afnemen daarvoor. Dat is vanonder met nen clips ofzo en dan haken ze vanbpven er uit. Er lopen 2 draadjes naartoe

true, niet alles is overal beschikbaar.
Ik heb lang dat basic gehad, maar zat met hetzelfde probleem zodra ik terug begon te gamen. Elke keer moest ik nadenken wat ik kon downloaden en moest dan ofwel 's nachts downloaden (https://www2.telenet.be/nl/klantens...uren-bij-een-abonnement-met-onbeperkt-surfen/) ofwel wachten tot de volgende maand.
Uiteindelijk ook overgeschakeld naar Orange, die vielen ook goed mee qua prijs in vergelijking met Telenet.

Ik betwijfel of dat verminderd verbruik wel echt werkt, vorige maand een spel van 100 GB geïnstalleerd en ik zat al op smallband terwijl er volgens die tabel maar 50 GB zou aangerekend worden.

Maar het echte probleem zijn dus die steam sales waar je elke maand belachelijk grote games kan kopen aan belachelijk lage prijzen :unsure:

Ik betwijfel of dat verminderd verbruik wel echt werkt, vorige maand een spel van 100 GB geïnstalleerd en ik zat al op smallband terwijl er volgens die tabel maar 50 GB zou aangerekend worden.

Maar het echte probleem zijn dus die steam sales waar je elke maand belachelijk grote games kan kopen aan belachelijk lage prijzen :unsure:
en dan maar hopen dat er ook niet nog eens een update van x-aantal gig moet geïnstalleerd worden.
Ge gaat de prijs van extra volume al moeten incalculeren in uw steam-aankopen, misschien helpt dat. :p

2 uberdikke kinderen die in de binnenspeeltuin in het speelding met snoep en frisdrank rondlopen.
Ik zag ze net mijn zoontje intimideren om af een speelding te gaan.
Ik hoop dat ze vastzitten in de glijbaan.

Edit: blijkbaar hebben ze die halve speeltuin ondergemorst, uitbater is pist op de dikkerdjes.
Edit 2: de dikkerdjes zijn de speeltuin a h poetsen. Hun moeder (120kg droog aan de haak) ligt te instagrammen in het ballenbad

Laatst bewerkt:
2 uberdikke kinderen die in de binnenspeeltuin in het speelding met snoep en frisdrank rondlopen.
Ik zag ze net mijn zoontje intimideren om af een speelding te gaan.
Ik hoop dat ze vastzitten in de glijbaan.

Edit: blijkbaar hebben ze die halve speeltuin ondergemorst, uitbater is pist op de dikkerdjes.
Ik heb aan de kleinen die mijn zoon afdreigde (of uitschold) op school gezegd dat ik hem tegen de muur ging plakken. Dat is op zich niet uber-gewelddadig maar hij is er wel mee gestopt. Ik ging hem dan ook echt tegen de muur plakken en hij wist het maar al te goed. Kiandro. De naam alleen al.

Ik heb aan de kleinen die mijn zoon afdreigde (of uitschold) op school gezegd dat ik hem tegen de muur ging plakken. Dat is op zich niet uber-gewelddadig maar hij is er wel mee gestopt. Ik ging hem dan ook echt tegen de muur plakken en hij wist het maar al te goed. Kiandro. De naam alleen al.
Als leerkracht moet je daar toch subtieler mee omgaan?

Ik durf niet. Die moeder weegt 2x zoveel als mij.

Het is (maar dat is mijn eigen mening) door al dat subtiele terechtwijzen en met de fluwelen handschoen aanpakken dat het zo misloopt.
Korte metten mee maken, dat soort jeugd verstaat maar 1 taal en dat is de taal van de harde hand.

Maar nu tegenwoordig moet ge er eieren onderleggen en zoeken naar onderliggende oorzaken ?

Youtube doet het niet. Blijft maar laden, maar er speelt niets af hoe lang ik ook wacht. Buiten dat kan ik wel gewoon surfen, dus aan mijn internetverbinding lig het niet?

Het is (maar dat is mijn eigen mening) door al dat subtiele terechtwijzen en met de fluwelen handschoen aanpakken dat het zo misloopt.
Korte metten mee maken, dat soort jeugd verstaat maar 1 taal en dat is de taal van de harde hand.

Maar nu tegenwoordig moet ge er eieren onderleggen en zoeken naar onderliggende oorzaken ?
Denk dat je mijn postgeschiedenis over leerkrachten mislopen bent. :unsure:

Maar volledig akkoord met uw post.

Helaas is het dat soort kinderen dat net vaak enkel de harde hand kent en dus enkel die taal spreekt...

(Alhoewel het steeds vaker idd net de rotverwende ettertjes zijn die geen flauw idee hebben dat anderen ook menselijke wezens zijn met emoties etc 😞)

Dit gezegd zijnde: als tiener ook een pestkop alleen zover gekregen dat hij me met rust liet door mijn vuist in zijn bakkes te plaatsen...

Groot voordeel van daar geen leerkracht te zijn 🙂 Maar als leerkracht ook ben ik niet zacht of begrijpend met pesters. Als er een pestprobleem is in een klas waar ze naar mij komen, dan kaffer ik die pesters ook uit. Omdat pesten gewoon voortkomt uit te dom zijn om voor den duvel te dansen. Ze krijgen een lijstje van al wat er aan hen scheelt en een bolwassing. Ik ben te oud om nog geduld te hebben met pesters op school. Heb het nog maar een keer of drie meegemaakt maar nooit commentaar op gehad. Een pester aantonen dat er áltijd een groter vis is en dat het serieus ambetant kan zijn, helpt echt.

Groot voordeel van daar geen leerkracht te zijn 🙂 Maar als leerkracht ook ben ik niet zacht of begrijpend met pesters. Als er een pestprobleem is in een klas waar ze naar mij komen, dan kaffer ik die pesters ook uit. Omdat pesten gewoon voortkomt uit te dom zijn om voor den duvel te dansen. Ze krijgen een lijstje van al wat er aan hen scheelt en een bolwassing. Ik ben te oud om nog geduld te hebben met pesters op school. Heb het nog maar een keer of drie meegemaakt maar nooit commentaar op gehad. Een pester aantonen dat er áltijd een groter vis is en dat het serieus ambetant kan zijn, helpt echt.
Kun je @nestorius ook eens aanpakken? Is ook een beetje de bully van het forum.

Er is iemand anders die een veel groter pak voor zijn broek verdient!
(En neen, niet jij en neen, niet op een kinky manier... Iemand die enkele dagen geleden nog maar heeft gesteld dat ne goeie shot op een levend wezen moet kunnen... :unsure: )
Ja voor die mens gaat een leerkracht niet volstaan vrees ik. Daar gaan ze de witte jassen voor moeten uithalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan