Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
266px-Antoniuspadua.jpg
Ah den Anton aus Tirol...

Crysis remastered 2 en 3 dat blijft crashen als ik SVOGI RT en/of DLSS aanzet en ik vind geen oplossing.

Massa’s geklooi met drivers, overlays, admin rights etc… maar nougabollen.

PCMR FTW.

Vandaag voor het eerst echt geconfronteerd met BREXIT

1. Koop een sleutelhanger van 7 euro op Ebay uit UK https://www.benl.ebay.be/itm/184848783954
2. Betaal 2.8 euro verzendkosten
3. 2 dagen later, smsje van bpost: betaal 21.56 euro invoerkosten
4. Fuck that, invoerkosten geweigerd, stuur maar terug. bye money.
5. ik koop nooit nog iets uit UK
tgoh, dat is niet enkel BREXIT hoor, dat is nieuwe wetgeving rond alles dat niet uit EU komt en valt op te vangen door enkel in winkels te kopen die aangeven van die kosten al te verrekenen.

Dat snap je dus niet hé... ik vraag me soms wat er gaat gebeuren als mijn tandarts (die al een aardige leeftijd heeft) eindelijk met pensioen gaat.
Allemaal op zoek naar een nieuwe tandarts waar overal een patientenstop is.
Ja, ik heb een aantal jaren terug al serieus moeten zoeken naar een nieuwe tandarts tien de mijne met pensioen ging.
Uiteindelijk heeft een tandarts hier in het dorp mij erbij genomen nadat ik had laten weten dat ik al bij stuk of 10 andere tandartsen geweest was, maar nergens binnen geraakte. Maar zij nam er eigenlijk ook geen nieuwe meer bij.
En om eerlijk te zijn ben ik ook niet heel tevreden van haar, maar als je geen andere keuze hebt...
En ja, zij gaat ook binnen enkele jaren met pensioen, dus dan is het ook weer opnieuw zoeken naar een andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan