Tonerider
Well-known member
t is geen antonius hoorNiks abnormaal aan, mijne pa was nen Antoon. En iedereen noemde hem Omer![]()
maar ik zit wel in het rijtje van heiligen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t is geen antonius hoorNiks abnormaal aan, mijne pa was nen Antoon. En iedereen noemde hem Omer![]()
maar ik zit wel in het rijtje van heiligen.Godfried?t is geen antonius hoormaar ik zit wel in het rijtje van heiligen.
En hij heeft niet meer graag dat het afgekort wordt naar God?Godfried?

Of naar frietEn hij heeft niet meer graag dat het afgekort wordt naar God?![]()
Ah den Anton aus Tirol...
het voordeel van de RKK is dat ze zoveel heiligen hebben, dat het eigenlijk een nutteloze hint is.Godfried?
Wel.het voordeel van de RKK is dat ze zoveel heiligen hebben, dat het eigenlijk een nutteloze hint is.
Vink is toch een beetje een rare naamVink zo mooi hé

Is toch een vogel zoals Merel?Vink is toch een beetje een rare naam![]()
En een dier net zoals wolf?Is toch een vogel zoals Merel?
Daar valt maar 1 ding op te zeggen.Ongerustheid in Merksem door start ingrijpende werken: twee opritten van Ring gaan 10 jaar (!) dicht
Ze kennen echt geen schaamte meer. Kabouter Lui 2.0
In Afrika werken ze nog sneller.
mijn nickname hier komt vanWel.
AnTOONius en TOONrider komen nu wel goed samen natuurlijk. Je zal het niet graag hebben, maar vanaf nu ben je Toontje.
)Vink is toch een beetje een rare naam![]()

Ongerustheid in Merksem door start ingrijpende werken: twee opritten van Ring gaan 10 jaar (!) dicht
Ze kennen echt geen schaamte meer. Kabouter Lui 2.0
In Afrika werken ze nog sneller.
tgoh, dat is niet enkel BREXIT hoor, dat is nieuwe wetgeving rond alles dat niet uit EU komt en valt op te vangen door enkel in winkels te kopen die aangeven van die kosten al te verrekenen.Vandaag voor het eerst echt geconfronteerd met BREXIT
1. Koop een sleutelhanger van 7 euro op Ebay uit UK https://www.benl.ebay.be/itm/184848783954
2. Betaal 2.8 euro verzendkosten
3. 2 dagen later, smsje van bpost: betaal 21.56 euro invoerkosten
4. Fuck that, invoerkosten geweigerd, stuur maar terug. bye money.
5. ik koop nooit nog iets uit UK
Ewel, dus zonder brexit was er voor hem nu toch geen probleem?tgoh, dat is niet enkel BREXIT hoor, dat is nieuwe wetgeving rond alles dat niet uit EU komt en valt op te vangen door enkel in winkels te kopen die aangeven van die kosten al te verrekenen.
Ja, ik heb een aantal jaren terug al serieus moeten zoeken naar een nieuwe tandarts tien de mijne met pensioen ging.Dat snap je dus niet hé... ik vraag me soms wat er gaat gebeuren als mijn tandarts (die al een aardige leeftijd heeft) eindelijk met pensioen gaat.
Allemaal op zoek naar een nieuwe tandarts waar overal een patientenstop is.
ja, alleen is de conclusie een beetje erover. Ge kunt nog steeds uit de UK kopen zonder extreme extra kosten.Ewel, dus zonder brexit was er voor hem nu toch geen probleem?