Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slimste Mens van eergisteren:
Voor de zoveelste keer een vrouw die zegt dat ze voor een andere vrouw supportert, want vrouwen moeten elkaar steunen.
Deze keer gevolgd door de kreet 'GIRLPOWER!', gevolgd door applaus van het publiek.

Draai dat van gender en je wordt figuurlijk gestenigd. :sarcastic:

Slimste Mens van eergisteren:
Voor de zoveelste keer een vrouw die zegt dat ze voor een andere vrouw supportert, want vrouwen moeten elkaar steunen.
Deze keer gevolgd door de kreet 'GIRLPOWER!', gevolgd door applaus van het publiek.

Draai dat van gender en je wordt figuurlijk gestenigd. :sarcastic:
Of je krijgt geld van een interimkantoor :oi22:

Je zou bijna denken dat de ministers BG in de gaten houden en zoiets hadden van "Het is alweer even geleden dat er een bedrijfswagen discussie was op BG". :unsure:

Den okay dat geen BBQ saus heeft.
Zelf maken, veel beter!

Ik vraag me af waarom ik deze dagelijks zie passeren, het past mij ni, en ik zou dat geld er nooit aan geven!

Capture.jpg
Ik kreeg die ook net in mijn feed. Dat algoritme van facebook moet het toch ook weten: die bezoekt BG, die kan dat betalen. :unsure:

Lijkt mij toch een basisvaardigheid voor een tienjarige. Maar ja zwemmen is dat ook niet zeker?
Ik heb zelf laat leren fietsen en zoals ik eerder schreef had ik enkel een BMX zonder vitessen. heel goed kon ik daar niet mee rijden. We gingen wel elke week zwemmen met school, maar LEREN zwemmen zat daar niet bij. Er waren een groep zwemmers en een groep die het niet konden. Die 2e groep deed dan spelletjes enz.

Heb m'n gsm al 3 jaar zonder gebroken scherm.

Wat nu?? Valt het scherm in zijn geheel uit de frame??
Weeral kosten :headshake:Of ik moet het zelf kunnen lijmen

Het pushen naar alcoholgebruik en het vreemd kijken als je niet drinkt, telkens opnieuw

Afgelopen weekend moesten we naar een huwelijk, ik was bob
1 glaasje cava bij de receptie en voor de rest alcoholvrije bierkes gedronken

"Alé moet ge echt geen pintje" "ge gaat die kattepis toch nie opdrinken" "Moet ge eens glas, zijt ge nie beschaamd voor dat flesje vast te houden"

Komend weekend hebben we een verjaardagsfeest
"Breng een matras mee, kunt ge blijven slapen en ook drinken"
Ik zeg goh merci maar dat moet voor mij niet
"Allé gast dan kunnen we ons nog eens goed begaaien, ik zorg voor ontbijt"

Mijn goesting om te gaan is nu al weer een stuk minder
Ik drink graag een bierke, gin, etc.. Ben ook vaak genoeg met een stuk in mijn voeten thuis gekomen en mijn zondag vaak verknoeit door een kater.
Maar als ik zeg dat ik niet wil drinken of met de auto ben moogt ge wel stillekesaan ophouden met pushen want dat heeft een averechts effect bij mij en dan is de sfeer richting 0

Het pushen naar alcoholgebruik en het vreemd kijken als je niet drinkt, telkens opnieuw

"Alé moet ge echt geen pintje" "ge gaat die kattepis toch nie opdrinken" "Moet ge eens glas, zijt ge nie beschaamd voor dat flesje vast te houden"

Ik drink graag een bierke, gin, etc.. Ben ook vaak genoeg met een stuk in mijn voeten thuis gekomen en mijn zondag vaak verknoeit door een kater.
Maar als ik zeg dat ik niet wil drinken of met de auto ben moogt ge wel stillekesaan ophouden met pushen want dat heeft een averechts effect bij mij en dan is de sfeer richting 0
Of als je enkel maar water drinkt de ganse avond, dan moogde het ook horen. :angry:

Dat klinkt als een toxische vriendenkring op vlak van alcoholgebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan