Nu dominantie tonen door ze op te eten terwijl de kat moet toekijken.Ik heb ze!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu dominantie tonen door ze op te eten terwijl de kat moet toekijken.Ik heb ze!!!!
Tomski & JerryIk heb ze!!!!

Dat systeem wordt ook toegepast bij Mondial Relay.Echter volgens mij ligt de bewijslast bij de verkoper? Amazon (bijvoorbeeld) werkt met een code voor heel dure pakjes.
Dwz je krijgt je pakje geleverd maar de koper met dan een unieke code aan de postbode geven.
Je kan en mag dan als koper eerst de inhoud controleren voor je die code doorgeeft.
Géén code = De postbode kan de aflevering onmogelijk afvinken en zonder dat bewijs is de postdienst verantwoordelijk.
Dat maakt diefstal dus praktisch onmogelijk als je als klant niet naïef bent en de inhoud eerst controleert.
Ik wist niet dat als grootouder iets kopen voor de sinterklaas van de kleinkinderen een nieuw concept was dat door de media gepusht werd.Mijn grootste Sinterklaas ergernis was het concept van "Er zijn dit jaar geen stoute kinderen", wat ik gezien had tijdens de Sinterklaas intocht in Antwerpen een paar jaar geleden en blijkbaar is het intussen normaal geworden dat elk jaar de grote man op TV komt afroepen dat er "dit jaar" geen stoute kinderen waren. Stel u maar voor dat je een kind hebt dat een jaar lang onhandelbaar was.
Maar daar is nu een nieuwe ergernis bijgekomen die ik ook zie binnensluipen langs alle media kanalen, tv drama's zoals Thuis...: het concept van "Sinterklaas is bij de tante geweest voor u" "Sinterklaas is bij de oma geweest voor u"... En dan komt men op bezoek om die Sinterklaas cadeaus af te geven aan dat kind. Hoe lazy is dat zeg? De mensen weer een beetje gaan pushen om Sinterklaascadeau's te moeten gaan kopen voor kleinkinderen.
de grote man heeft in Antwerpen nochtans wel gezegd dat er veel stoute kinderen zijn die geen Nederlands praten. haalde er dan een Romeinse staf bij.Mijn grootste Sinterklaas ergernis was het concept van "Er zijn dit jaar geen stoute kinderen", wat ik gezien had tijdens de Sinterklaas intocht in Antwerpen een paar jaar geleden en blijkbaar is het intussen normaal geworden dat elk jaar de grote man op TV komt afroepen dat er "dit jaar" geen stoute kinderen waren. Stel u maar voor dat je een kind hebt dat een jaar lang onhandelbaar was.
Latijn is nochtans ook geen Nederlands.de grote man heeft in Antwerpen nochtans wel gezegd dat er veel stoute kinderen zijn die geen Nederlands praten. haalde er dan een Romeinse staf bij.
Dat is dan ook niet wat ik zeg.Ik wist niet dat als grootouder iets kopen voor de sinterklaas van de kleinkinderen een nieuw concept was dat door de media gepusht werd.
Ik denk dat jij nogal een vervormd beeld hebt van de realiteit, en dat grootouders die iets kopen voor de kleinkinderen van alle tijden is. Zeker voor Sinterklaas, wat in onze cultuur daarvoor het alom bekende moment is.Dat is dan ook niet wat ik zeg.
Er gaan zeker opportunisten zijn dat het nodig vinden om cadeau's te kopen voor andere kindjes hun Sinterklaas, dat is dan hun zaak en die waren zeker niet groot in getale, zeker niet in bepaalde regio's in België alvast. Ook een ergernis dat een traditioneel verhaal alweer wordt weggegooid maar zeer kleinschalig voor iets wat men snel verzint om weer cadeau's te kunnen geven aan kleinkinderen.
Dat de media dit overneemt en we gisteren in "Thuis" tante's zien, opa's zien dat op bezoek komen met Sinterklaas cadeau's, en we dit weer gaan normaliseren, dat is mijn ergernis ja.
Ik moet blijkbaar al die tijd in een bubbel gezeten hebben waarin de echte Sinterklaas bij de kinderen thuis cadeautjes komt brengen. Easy as that. Blijkbaar zit dat inderdaad anders in elkaar voor het merendeel van de mensen, waar Sinterklaas ook bij iemand anders (kan zijn grootouders, peters, meters, tante...) een cadeau komt brengen voor de kinderen en die persoon moet dat dan doorgeven aan u, of een of ander verhaal dat men er aan geeft wat mij nog niet helemaal duidelijk is. Soort logistieke disaster op een rationele manier maar verder normaal dus. Ben zelf niet opgegroeid in zo'n omgevingIk denk dat jij nogal een vervormd beeld hebt van de realiteit, en dat grootouders die iets kopen voor de kleinkinderen van alle tijden is. Zeker voor Sinterklaas, wat in onze cultuur daarvoor het alom bekende moment is.
maar weeral iets bijgeleerd!Sinterklaas is niet echt hé.Ik moet blijkbaar al die tijd in een bubbel gezeten hebben waarin de echte Sinterklaas bij de kinderen thuis cadeautjes komt brengen. Easy as that. Blijkbaar zit dat inderdaad anders in elkaar voor het merendeel van de mensen, waar Sinterklaas ook bij iemand anders (kan zijn grootouders, peters, meters, tante...) een cadeau komt brengen voor de kinderen en die persoon moet dat dan doorgeven aan u, of een of ander verhaal dat men er aan geeft wat mij nog niet helemaal duidelijk is. Soort logistieke disaster op een rationele manier maar verder normaal dus. Ben zelf niet opgegroeid in zo'n omgevingmaar weeral iets bijgeleerd!
Omdat dit effectief de eerste keer in mijn 40 jarig bestaan is dat ik gezien heb (op TV) dat grootouders, tante's ... op bezoek komen bij het kind met grote cadeau's omdat "Sinterklaas bij hun is langsgeweest". Ik wist effectief niet dat dit gebeurde kan je u voorstellen.Waarom ga je er van uit dat jouw situatie representatief is?

Maar als je uw kind vertelt dat Sinterklaas wel echt is, waarom zou die dan uit Spanje langskomen om eerst bij de kinderen thuis cadeau's te droppen en daarna bij de oma's en tante's ook cadeau's te droppen voor datzelfde kind, die dat dan vervolgens komen afgeven als ware het "van de sint" maar tegelijk ook "van de opa". Als kind was dat voor mij dus allemaal heel logisch dat ik alleen thuis op de ochtend van 6 december cadeaus kreeg van de Sint en niet van een hoop mensen dat op bezoek kwamen.Sinterklaas is niet echt hé.
Omdat dit effectief de eerste keer in mijn 40 jarig bestaan is dat ik gezien heb (op TV) dat grootouders, tante's ... op bezoek komen bij het kind met grote cadeau's omdat "Sinterklaas bij hun is langsgeweest". Ik wist effectief niet dat dit gebeurde kan je u voorstellen.
Dus je peter heeft nooit de Sint ontmoet? Dat is ook wel pech.wij deden met Sinterklaas een groot familie-feest bij de bomma, en dan kwam de Sint daar langs. en dan kwam mijn peter, als de Sint al weer weg was, ook af met "ah bij mij was hij al eens geweest met kado's voor u", en dan 's morgens kwam die Sint bij ons thuis ook nog eens langs.
en ik besta ondertussen toch ook al 42 jaar, dus nieuw is dat niet.
En gij hebt u dan nooit afgevraagd waarom de Sint dat soort methodes gebruikt, waarom hij niet gewoon al uw cadeau's brengt naar de bomma, of al uw cadeau's naar de peter, of waarom hij niet tegen u zei dat hij bij uw peter ook al cadeau's had achtergelaten voor u. En waarom dat nu toevallig bij "uw peter" was en niet bij andere nonkels. Nu snap ik waarom ik zolang in Sinterklaas geloofd vergeleken met anderenwij deden met Sinterklaas een groot familie-feest bij de bomma, en dan kwam de Sint daar langs. en dan kwam mijn peter, als de Sint al weer weg was, ook af met "ah bij mij was hij al eens geweest met kado's voor u", en dan 's morgens kwam die Sint bij ons thuis ook nog eens langs.
en ik besta ondertussen toch ook al 42 jaar, dus nieuw is dat niet.