Je ergernissen van vandaag - Deel 2

ik was 3 tot 8 jaar oud. ik dacht: "fuck yeah, speelgoed en snoep!"
geen één fuck heb ik gegeven om hoe en waarom die ouwe mijn kado's op verschillende plaatsen gaan afzetten is.

allez, die kerel kwam op school ook met speelgoed, en dan op het werk van mij ma ook nog eens, en dan in de parochie nóg eens, en als ge dan een uur ging aanschuiven aan de delhaize, had die nog gerief mee.

eigenlijk straf dat dat bij u dan allemaal niet was?

ik was 3 tot 8 jaar oud. ik dacht: "fuck yeah, speelgoed en snoep!"
geen één fuck heb ik gegeven om hoe en waarom die ouwe mijn kado's op verschillende plaatsen gaan afzetten is.

allez, die kerel kwam op school ook met speelgoed, en dan op het werk van mij ma ook nog eens, en dan in de parochie nóg eens, en als ge dan een uur ging aanschuiven aan de delhaize, had die nog gerief mee.

eigenlijk straf dat dat bij u dan allemaal niet was?
Sinterklaas kwam bij ons ook op school, op het werk... omdat daar toen kinderen kwamen.
Sinterklaas is bij mij nooit "bij mijn peter" langsgeweest om cadeau's voor mij te brengen.
Ik zou niet weten waarom Sinterklaas bij mijn peter zou moeten langskomen zeker niet als ik daar niet ben.
Die mens is geen kind en Sinterklaas komt alleen bij kinderen.

Maar wel straf dat ik dan precies een van de absolute minderheid was waar Sinterklaas en persoonlijke (grotere) Sinterklaas cadeautjes alleen bij ons thuis kwamen op de ochtend van Sinterklaas.

Gisteren is mijn vrouw opgenomen met infectie op haar transplant nier , mogelijk moet zecer drie weken blijven.... mee twee pubers in huisvexames komen er aan
Ondertussen na vijf dagen weten ze het toch niet zeker waar de infectie zit, wel aan het licht gekomen dat ze diabetes heeft (door medicatie na haar transplantatie). Het zit haar echt niet mee en je bent machteloos.

Last minute een retedure kerstboom gekocht bij de Hubo. Was aan het twijfelen tussen deze en een ander model, maar van het ander model hadden ze alleen maar het toonzaal model over. Dus ik zei doe dan maar deze, want een nieuwe is toch leuker. Bij het uitpakken thuis blijft die al bevestigd te zijn van hun dom prijskaartje aan de takken zelf en zitten er al krassen op het stuk dat je onderaan bevestigd, dus is ook een toonzaalmodel.

En nu krijg ik de takken niet goed en die is totaal niet zo vol als op de foto. Had ik het geweten had een veel goedkopere gekocht. Voel mij echt in het zak gezet 🤬

En die takken zullen wel deels mijn onkunde zijn maar ik ben boos, nah.

Last minute een retedure kerstboom gekocht bij de Hubo. Was aan het twijfelen tussen deze en een ander model, maar van het ander model hadden ze alleen maar het toonzaal model over. Dus ik zei doe dan maar deze, want een nieuwe is toch leuker. Bij het uitpakken thuis blijft die al bevestigd te zijn van hun dom prijskaartje aan de takken zelf en zitten er al krassen op het stuk dat je onderaan bevestigd, dus is ook een toonzaalmodel.

En nu krijg ik de takken niet goed en die is totaal niet zo vol als op de foto. Had ik het geweten had een veel goedkopere gekocht. Voel mij echt in het zak gezet 🤬

En die takken zullen wel deels mijn onkunde zijn maar ik ben boos, nah.

Bevat 522 takken

Hoe komt het dan dat het niveau in het onderwijs maar blijft achteruit gaan?
Disclaimer: oprechte vraag.
Eerlijk, in de school van mijn kinderen:

Kinderen met allochtone achtergrond die thuis geen woord Nederlands moeten spreken en zodanig niet kunnen volgen, de juf alles 10 keer moet uitleggen inclusief gebruik van Google translate en dus geen tijd heeft om de andere voldoende te helpen.

Het ziekteverzuim bij de leerkrachten doet er ook niet goed aan + de sfeer tussen directie en leerkrachten die nog nooit zo slecht geweest is.
Dit omdat ze een niveau aan te houden hebben maar niet gehaald kan worden door de hier genoemde reden.

En dit is dan nog maar in een dorpsschool waar amper anderskleurige zitten.

Ik had gisteren zelfs heel de avond amper 4G, leuk als je met Waze onderweg bent... Ben laaiend. Dit is de druppel om te vertrekken bij Orange.
Waze gebruikt toch GPS?

Zat ooit eens zonder 4G en Waze heeft me geholpen met een offline kaart. Je krijgt dan wel geen meldingen van file enz., maar je geraakt wel op je bestemming.

"De buien zijn vanochtend reeds uit Limburg verdwenen. Op voorwaarde dat er zich nergens nog een nieuwe bui weet te vormen, blijft het de rest van deze zondag droog."

Komop hè gast.

Hier geen probleem nochtans.

Mss gsm eens herstarten?
Ooit eens slechte ontvangst gehad, maar was opgelost met een herstart
Herstarten hielp niet bij mij
Waze gebruikt toch GPS?

Zat ooit eens zonder 4G en Waze heeft me geholpen met een offline kaart. Je krijgt dan wel geen meldingen van file enz., maar je geraakt wel op je bestemming.
Je moet dan idd wel eerst je kaart offline gedownload hebben, die had ik gelukkig., maat geen verkeersinfo, geen ETA of verkeersinfo terwijl ik lekker in de file stond alweer op de ring van Antwerpen.
Enorm frustrerend. Zeker omdat je voor alles je telefoon nodig hebt tegenwoordig en dan werkt die verbinding niet. En geen 5 minuten hé, uren aan een stuk. Een schandaal.

Terug
Bovenaan