Ceeke
Member
En daarvoor: games.telenet.beDayum.
De goeie ouwe tijd... toen we nog jong en naïef waren...
Nu zijn we oud en naïef... *speelt viooltje*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarvoor: games.telenet.beDayum.
De goeie ouwe tijd... toen we nog jong en naïef waren...
Nu zijn we oud en naïef... *speelt viooltje*
Als je die usernames ziet vraag je je toch af wat er van al die mensen is geworden.Het verste dat je kan teruggaan met de Wayback Machine:
Algemene Fora - 9lives Forum
web.archive.org
Een paar van het oude forum zitten nog gewoon hier: @Obi-Jan of @LessThanJake herinner ik me nog wel van die blauwe games.telenet.beAls je die usernames ziet vraag je je toch af wat er van al die mensen is geworden.
Zo overdrijven. Is wat on hold, eerst andere zaken afhandelen, nu nog een reisje naar Wit-Rusland en dan schieten we weer in gang.Vermits we niet langer een keer of 20 per week moeten lezen dat ge op het punt staat naar Zwitserland te verhuizen ging ik er van uit dat dat verhuizen al gebeurd was?
Akkoord, maar is wel eens leuk toch... Alleen zou ik er niet graag naast wonen... Ooit eens een jaar in centrum Oostende gewoond in die toren, nooit meer. Met de wind hoorde ik al de muziek van die attracties de hele dag door tot op het 17de verdiep...want dat brengt altijd de marginalen en ballast van de samenleving samen, die dan plots uit hun hol komen gekropen. Bovendien zorgt het voor een import van Chinese plastic, die binnen de 24u bij het restafval vliegt. Zeer nefast voor het milieu.
Echt hé, is it ignorance or is it stupidity?Wit-Rusland tot voor een paar jaar de laatste dictatuur van Europa genoemd dat zelf migranten binnenhaalt om naar de Poolse grens te drijven en in de EU migratiecrisissien te veroorzaken. Van dat Wit-Rusland kan België iets leren?
Er zijn er veel vertrokken toen beyondgaming werd opgericht. Ik vermoed (zoals bij mij), dat er velen hun profiel niet hebben kunnen reviven, en dan geen zin meer hadden om een nieuw te maken en vertrokken naar andere oorden zoals reddit.Als je die usernames ziet vraag je je toch af wat er van al die mensen is geworden.
Ja, dat de EU niet moet toestaan dat landen als Wit-Rusland migratiecrisissen creëren als wapen om de EU te ondermijnen.Wit-Rusland tot voor een paar jaar de laatste dictatuur van Europa genoemd dat zelf migranten binnenhaalt om naar de Poolse grens te drijven en in de EU migratiecrisissien te veroorzaken. Van dat Wit-Rusland kan België iets leren?
Goh, het wordt misschien te filosofisch, maar veel van die "lessen" gaan gewoon hier niet op lijkt me. Een land waar mensen opgepakt en gemarteld worden door de politie omdat ze te kritisch zijn voor de regering, dat is gewoon een heel andere context hé. Het is een beetje zoals mensen die zuchten hoe China in alles sneller kan gaan.Los daarvan, het is niet omdat een bepaald land een dictatuur is/was waar het slechter vertoeven is dan in België, dat men er geen lessen uit kan trekken.
Natuurlijk is het niet zo eenvoudig, maar bv in China is dit wel een enorme meerwaarde op bepaalde vlakken om zo snel te kunnen reageren en kan je je wel afvragen of al die procedures en mogelijkheden tot hinderen a.d.h.v. buurtcommitées en dergelijke niet wat te ver gaan en misschien wat ingedijkt moeten worden.Goh, het wordt misschien te filosofisch, maar veel van die "lessen" gaan gewoon hier niet op lijkt me. Een land waar mensen opgepakt en gemarteld worden door de politie omdat ze te kritisch zijn voor de regering, dat is gewoon een heel andere context hé. Het is een beetje zoals mensen die zuchten hoe China in alles sneller kan gaan.

De kans dat de jouwe crasht is door die crash al beduidend minder. Wees blij.Weet je wat pas echt fijn is wanneer je niet al te graag vliegt en je over een kleine 2 weken het vliegtuig instapt? Ahwel, dat is een nieuwsbericht over een crash van een vliegtuig met 242 inzittende personen!! En wisten jullie ook al dat er nog nooit een crash is geweest met dit type vliegtuig!!!![]()

Daarvoor moeten ze natuurlijk wel eerst vliegen... Onze vlucht gecanceld op 25 juniWeet je wat pas echt fijn is wanneer je niet al te graag vliegt en je over een kleine 2 weken het vliegtuig instapt? Ahwel, dat is een nieuwsbericht over een crash van een vliegtuig met 242 inzittende personen!! En wisten jullie ook al dat er nog nooit een crash is geweest met dit type vliegtuig!!!![]()

Dat is dik balen. Wij hebben vooralsnog geluk met de 23ste te vertrekken.Daarvoor moeten ze natuurlijk wel eerst vliegen... Onze vlucht gecanceld op 25 juni![]()
Weet je wat pas echt fijn is wanneer je niet al te graag vliegt en je over een kleine 2 weken het vliegtuig instapt? Ahwel, dat is een nieuwsbericht over een crash van een vliegtuig met 242 inzittende personen!! En wisten jullie ook al dat er nog nooit een crash is geweest met dit type vliegtuig!!!![]()
oh that reminds me da'k mijn stakingsdag moet aanvragenDaarvoor moeten ze natuurlijk wel eerst vliegen... Onze vlucht gecanceld op 25 juni![]()

Dreamliners van TUI staan vaker aan de grond met technische problemen hoor
Mja liever zo dat ze (even) de lucht in te sturen en zo te eindigen