The Magical Taz
Well-known member
Hier ook idioten die het nodig vinden om al vuurwerk af te steken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vuurpijl in hun bakkes.Net gezien hoe broccoli's vuurwerk afschieten op toevallige voorbijgangers. 1 vuurpijl in mijn richting en ik verbouw hun bakkes!
Happy thoughts.Marginaal opgeklopt oudjaar is weer aangebroken. Vuurwerk, ondanks verbod, reeds een week aan de gang. Opgefokte boel tot en met.
Happy thoughts.
Denk aan de afgerukte ledematen.
3 weken terug ne kameraad gestorven aan kanker begin 30.
Vorige week op de club ne kameraad zijn vrouw gestorven op 42.
3 dagen geleden nog ne kameraad gestorven van de club op 26 aan leukemie.
Niet allemaal super close vrienden maar toch, ne mens begint na te denken wat em hier nog doet als dat allemaal zo dichtbij zo veel gebeurt.
Ben dan net terug van een maandje Thailand en dan denk ik: waarom pak ik mijne boel niet en verhuis ik gewoon? In plaats van te wachten op mn pensioen en dan te vertrekken?
Maar dan jaagt het door mijn hoofd dat ik daar nooit een pensioen ga kunnen opbouwen mocht ik toch oud genoeg worden en het is best egoïstisch om familie en vrienden achter te laten.
Happy thoughts.
Geen videogames meer voor hem/haar.Vrouw (die in het ziekenhuis werkt) vertelde daarnet al dat er weer een 20-jarige is binnengevoerd, en dat ze allicht minstens enkele vingers zullen moeten amputeren. Mensen kunnen toch echt lemmings zijn.
SterkteNet telefoon gekregen dat mijn grootvader is overleden. Had hem al 10 jaar niet meer gezien, maar toch heel leuke herinneringen bij hen tijdens mijn jeugd.
Zo'n volk dat ze binnenbrengen zouden voor alle kosten moeten opdraaien. Geen tussenkomst ziekenkas.Net telefoon gekregen dat mijn grootvader is overleden. Had hem al 10 jaar niet meer gezien, maar toch heel leuke herinneringen bij hen tijdens mijn jeugd.
Foute post gequote hoop ik?Zo'n volk dat ze binnenbrengen zouden voor alle kosten moeten opdraaien. Geen tussenkomst ziekenkas.

Kostelijk voor de maatschappij die idioten die dan heel hun leven een uitkering zullen krijgen wellicht. Misschien moet men daar ook eens de kuis in houden.Happy thoughts.