Je ergernissen van vandaag - Deel 2

3 weken terug ne kameraad gestorven aan kanker begin 30.
Vorige week op de club ne kameraad zijn vrouw gestorven op 42.
3 dagen geleden nog ne kameraad gestorven van de club op 26 aan leukemie.

Niet allemaal super close vrienden maar toch, ne mens begint na te denken wat em hier nog doet als dat allemaal zo dichtbij zo veel gebeurt.

Ben dan net terug van een maandje Thailand en dan denk ik: waarom pak ik mijne boel niet en verhuis ik gewoon? In plaats van te wachten op mn pensioen en dan te vertrekken?
Maar dan jaagt het door mijn hoofd dat ik daar nooit een pensioen ga kunnen opbouwen mocht ik toch oud genoeg worden en het is best egoïstisch om familie en vrienden achter te laten.

Mijn vrouw haar broer is op z'n 34ste gewoon in de zetel gestorven na een plotse hartritmestoornis. Sindsdien leef ik toch ook meer in het nu hoor. Kerel had ook altijd heel zuinig en spaarzaam geleefd, 'zoals het moet' in onze maatschappij, maar wat heb je er aan?

Ik plan uiteraard ook voor de toekomst en voor de kinderen, maar je leeft maar 1 keer en 't kan letterlijk vandaag op morgen gedaan zijn. Ongeveer een jaar geleden zelf ook gevallen en 2 wervels gebroken, beetje ongelukkiger gevallen en ik typte dit misschien ook niet meer.

Hier ook al gans de week vuurwerk, en vanavond al sinds paar uren. Is ook gewoon in elke supermarkt te koop.

Zonet met de jongste over het strand gewandeld en ze genoot van al die mooie kleurtjes en knallen. Heerlijk.

Hmm, verkeerd topic zeker.

Vrouw (die in het ziekenhuis werkt) vertelde daarnet al dat er weer een 20-jarige is binnengevoerd, en dat ze allicht minstens enkele vingers zullen moeten amputeren. Mensen kunnen toch echt lemmings zijn.
Geen videogames meer voor hem/haar.

Saaie puzzels leggen, met veel moeite.

Laatst bewerkt:
Bij ons ook vuurwerk gezien en gehoord. Enkele luide knallen ook. En in het naar huis rijden, toen ik bijna thuis was ene die vuurwerk over straat schoot. Ik schrok mij kapot toen dat knalde. Was niet vlak over straat maar dicht genoeg om een goeie knal te zijn.

Vandaag terug heel de dag op baan en mij volsteken.
De ergernis is dat ik morgen de vroege heb en ik toch beter verlof had genomen.

We zouden morgen n dagje babysitten om mijn vrouw haar petekind en zijn zusje

Nu krijgen we een berichtje "Hij heeft wel de waterpokken, beetje ziek en koorts, maar het valt al bij al nog mee - is dit nog oké voor jullie?"

Euhm wat denkt ge nu zelf 🙄

Terug
Bovenaan