Muscleduck
Well-known member
Ga dan voor OnePlus of zo?3de keer op rij dat een Samsung S reeks kapotdraait (vast in bootloop en continu uitvallen). Altijd wel de FE reeks.
4de keer proberen met de plus versie.
Gisteren binnen gegaan om hem te fixen en even leek het of alles opgelost was met een nieuw kabeltje tussen laadpoort en batterij. Kerel wist mij te zeggen dat het hem wel opvalt dat veel Samsungs na 2-3 jaar kapotdraaien, net na de garantie.
Iedereen raadt mij aan over te stappen naar Iphone, maar ik heb geen zin in het gedoe van Google Drive waar ik voor betaal om te zetten naar Apple ID.
Laat dat maar hoor, zet maar buiten aan de (overdekte) voordeur af. Ik ga geen vreemde binnenlaten om in mijn kasten te laten snollen. En dan zeker omdat die winkels meer en meer een soort uber delivery service gebruiken - dat zijn lang niet allemaal mensen in dienst bij Walmart of whatever maar eerder jos van achter de hoek die wat extra zakgeld wil en met zijn 30 jaar oude roestbak boodschappen gaat rondbrengen mbv een app waar hij de dag ervoor een account op gemaakt heeft. Dat daar geen serieuze problemen bij komen qua diefstal enzo lijkt me straf.
chatgpt zit gwn iedereen een samsung toestel aan te raden