Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wasmachine die het na circa 10 jaar heeft begeven Eerst die pluzienfilter die "vol" zat. Stak niks in. Dan een programma dat blijft hangen. Nu is de droogkast alles aan het geven om het toch ietwat droog te krijgen.

Me maar ineens een nieuwe machine besteld, want na 2 testwasjes geen resultaat. En om zoiets ouds nog te laten repareren 🤷‍♂️ Dan maar beter door de zuren appel bijten dan 7 keer een natte badkamer.

Het was gisteren weer feest in Brussel. Ik moet echt beginnen kijken of er protesten of staking plaatsvinden elke maand.

Ik die weer van niets afwist probeerde naar centraal station te geraken maar overal was het afgesloten. Politie in riot gear, iedereen aan het tegen houden.

Ik maar zoeken naar een andere route om er toch te geraken. Natuurlijk mis ik mijn trein, ondertussen begint het ook nog eens te stortregenen.

Kletsnat in een trein waar de airco vollebak opstond..

Ben er zo f*cking klaar mee met naar Brussel te komen. Vandaag opnieuw in Brussel en ik zag drekt al het resultaat van gisteren aan de bushokjes in Brussel centraal.

Waarom toch jongens, echt waar wat voor een loser moet je zijn om gewoon naar Brussel te komen om dit te doen.
Vrijdagavond was er maar 1 ingang afgesloten, maar stond godzijdank aangegeven op de app van NMBS.

Wij zaten op terras van een restaurant vrijdagavond. Die garcons waren gewoon verder aan het werken tijdens de verschillende opstootjes. En verder werken as in: I don’t care anymore, been there, done that. 😁

Daaraan zag je de onverschilligheid, waarschijnlijk omdat het weekend #88 was

Wel leuk dat ze enkele mensen undercover hebben kunnen oppakken. Die samenwerking tussen de politie was leuk om zien.

Met mijn eigen ogen gezien dat daar veel 14-16 jarige rondlopen voor de sensatie. De helft weet niet waarover het gaat denk ik.

Ik zat in mijn tijd op café en moet toch blij zijn achteraf dat ik dat deed vrijdag na het school. Die hangjongeren weten oprecht niet wat ze anders zouden doen, buiten op hun kamer TikTok bekijken.

Wasmachine die het na circa 10 jaar heeft begeven Eerst die pluzienfilter die "vol" zat. Stak niks in. Dan een programma dat blijft hangen. Nu is de droogkast alles aan het geven om het toch ietwat droog te krijgen.

Me maar ineens een nieuwe machine besteld, want na 2 testwasjes geen resultaat. En om zoiets ouds nog te laten repareren 🤷‍♂️ Dan maar beter door de zuren appel bijten dan 7 keer een natte badkamer.
Miele? Klinkt als hetzelfde probleem dat wij ooit gehad hebben. Nieuwe afvoerpomp erin en het was opgelost. Intussen al 3-4 jaar verder en ze doet het nog steeds even goed.

Miele? Klinkt als hetzelfde probleem dat wij ooit gehad hebben. Nieuwe afvoerpomp erin en het was opgelost. Intussen al 3-4 jaar verder en ze doet het nog steeds even goed.
Het ging in deze om een Whirlpool. Ik heb me nu een Siemens besteld. Standaard repair bij Whirlpool is ook 219 euro wat 1/3e van de aanschafprijs is. Lijkt me na 10 jaar ook niet echt het beste idee. Zelf ook niet meteen gekend met dat soort machines om zelf te gaan prullen.

Laatst bewerkt:
Op reis in Kreta en echt een hotel vol Amerikanen :sop: Toch echt een obnoxious volkske. Praten op een normaal volume gaat precies niet en alles moet ook zo enorm dramatisch gebracht worden. Precies alsof ik een figurant in een tv-serie ben

Paar dagen reeds 20 a 25 graden hier. Goed weer om eens aant water te gaan zitten en de kinderen wat te laten spelen, maar net iets te koud om ze volledig in zwembroek te laten zwemmen (water nog niet helemaal opgewarmd). Vandaag dus naar een zwemvijver hier.

Zit er naast mij zo'n madam continue op haar kinderen te roepen: "niet te diep int waaater!!!", "niet zo pletsen, uw tshirt wordt nat!!!", "verdomme, niet zo diep uw short wordt naaaaat!!!", "luister of we gaan naar huis!!!".
Echt ganse tijd en vrij luid, zeer storend.

Serieus, wat gaat ge doen aan een zwemvijver met 25 graden als uw kinderen zelfs geen natte tshirt mogen hebben, hallo, ze worden daar niet ziek van he en dat droogt toch op in 10 minuten. Ga dan gewoon naar een normale speeltuin of blijft thuis ofzo.

Ik kon helaas ook niet ergens anders gaan zitten, want het was mijn madam...

Terug
Bovenaan