Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Stel u voor, dan dien ik klacht in.

Onlangs bij een kameraad blijven eten, hamburgers. Proefde wat vreemd maar ja, een gekregen paard...

Iets erna verteld zijn madam (ja, het is een sloef) dat het vegetarische burgers waren.

Ik moet er geen tekeningske bij maken dat onze vriendschap nu over is.
Ik heb een BBQ pakket gewonnen vorige week bij de Colruyt: vegetarische mini burgers die ik niet zo lekker vond en vooral droog waren, plantaardige mayonaise (nog niet geproefd maar op het werk hebben ze dat 1 dag aangeboden en weer afgevoerd), en wat limonades.

Mijn pakket zit al sinds 2.6 ergens in een depot. Welk depot? Geen idee.

Ik contacteer de verzender om info te vragen, natuurlijk weet die van schuppen.

Het is door douane geraakt maar waar het daarna is gegaan is een groot vraagteken.

Wero ligt plat. Er kan zelfs niet betaald worden met QR code. Ik dacht ik bel eens of zo om te melden. Ze verwijzen door naar hun website, waar de 'hulp' een chatbot is die zelfs de woorden 'technische storing' niet kent. Wtf is dat met die klote bedrijven die GEEN deftige manier hebben om iemand te contacteren, zelfs niet bij dringende zaken.

Ik heb een BBQ pakket gewonnen vorige week bij de Colruyt: vegetarische mini burgers die ik niet zo lekker vond en vooral droog waren, plantaardige mayonaise (nog niet geproefd maar op het werk hebben ze dat 1 dag aangeboden en weer afgevoerd), en wat limonades.
Voor een vegetarische barbecue zou ik gewoon haloumi (of Berloumi om lokaal te blijven) grillen, volgens mij beter dan zo'n bij elkaar gegooide hoop ingrediënten die meestal toch net niet voor een burger kunnen doorgaan.

Voor een vegetarische barbecue zou ik gewoon haloumi (of Berloumi om lokaal te blijven) grillen, volgens mij beter dan zo'n bij elkaar gegooide hoop ingrediënten die meestal toch net niet voor een burger kunnen doorgaan.
Imo kunt ge heel lekker veggie eten en BBQ'en maar ge moet dan wel idd wel afstappen van uw vlees 1 op 1 te vervangen door standaard/klassieje vleesvervangers.

Tyler Oliveira heeft zijn reportage over Brussel gepost en man man toch. En natuurlijk Dries Van Langenhove die maar al te graag zijn gezicht laat zien en zijn versie van het verhaal wilt doen.

Brussel is allesbehalve perfect maar als je alleen naar de probleemplekken gaat en zegt dit is Brussel F*** you dan ze.

Dan zou ik ook naar LA kunnen gaan en gewoon een reportage maken op skid row en zeggen zie LA is niets anders dan drugs en hoeren.

En de commentaren zijn natuurlijk wat je had kunnen verwachten.

Tyler Oliveira heeft zijn reportage over Brussel gepost en man man toch. En natuurlijk Dries Van Langenhove die maar al te graag zijn gezicht laat zien en zijn versie van het verhaal wilt doen.

Brussel is allesbehalve perfect maar als je alleen naar de probleemplekken gaat en zegt dit is Brussel F*** you dan ze.

Dan zou ik ook naar LA kunnen gaan en gewoon een reportage maken op skid row en zeggen zie LA is niets anders dan drugs en hoeren.

Tenenkrullend vind ik die man. Ik heb er al wel eens wat video's van gezien maar hoe die theatraal "pickpoocccccckkkkkkkkettttttt" zit te roepen en mensen uitdaagt. Echt alles is zo overdreven in hoe die reageert.
Ik krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.

Zo scammers exposen enzo, allemaal leuk maar dat tenenkrullen festijn moet allemaal niet voor mij.

Laatst bewerkt:
Imo kunt ge heel lekker veggie eten en BBQ'en maar ge moet dan wel idd wel afstappen van uw vlees 1 op 1 te vervangen door standaard/klassieje vleesvervangers.
Ik wil dat gerust geloven, maar dat ze dan ook gewoon stoppen met het een vegetarische hamburger te noemen. Noem het een groentenschijf of botanical plaat ofzo. Maar niet hamburger, worst, kotelet.... De mens gaat altijd de vergelijking met vlees maken op die manier. Kijk naar al die alcoholvrije bieren. Een la Chouffe 0,0... Goed, maar ook hier weer ga je bewust of onbewust altijd de vergelijking maken met een gewone la Chouffe. Terwijl het gewoon niet te vergelijken valt.

Altijd lachen geblazen met die melkmuilen die Bruxelles gevaarlijk vinden. Hier in Guayaquil vertel ik dat ik zonder blaffer rondloop. De reacties waren ongeveer hetzelfde als wanneer je in Brussel zegt dat je frites eet zonder saas.

Ik wil dat gerust geloven, maar dat ze dan ook gewoon stoppen met het een vegetarische hamburger te noemen. Noem het een groentenschijf of botanical plaat ofzo. Maar niet hamburger, worst, kotelet.... De mens gaat altijd de vergelijking met vlees maken op die manier. Kijk naar al die alcoholvrije bieren. Een la Chouffe 0,0... Goed, maar ook hier weer ga je bewust of onbewust altijd de vergelijking maken met een gewone la Chouffe. Terwijl het gewoon niet te vergelijken valt.
Van bier kan ik het nog begrijpen dat je het vergelijkt, in hoever het leunt tegen de alcohol variant. Is op de zelfde manier dat ze het brouwen.
Enkel na het brouwen laten ze de alcohol eruit.

Terug
Bovenaan