Je glimlach van vandaag

Al 5 keer opgeweest vandaag, afwisselend met de anubis. Weinig volk. Genieten! :love:
Na 5 keer zou mijn maag toch protesteren.

Zo een laatavond opening in oktober/november voor Halloween kan ik ook aanraden. Zo in het donker is die ook een zeer leuke en totale andere ervaring dan overdag. Dan zie je pak minder en is het meer vanuit het gevoel van de G-krachten dat de ervaring komt :love:

Chaos bij de bakker en hun pré-bestellingen.
Gevolg? Een wachtrij sinds 8u en nog altijd is die zo'n twintig meter lang.
Kwam iemand al vloekend tegen dat ze er stond om 8u en het was toen bijna 10u :rofl:.
Effe geglimlacht naar de rij als ik op drie minuten buiten was met een stokbrood en koffiekoeken.
Toevallig in het Brugse?

Dus de Belgen hebben in de paasvakantie geen zin in Plopsaland? Of is het normaal gezien 50% Noord Fransen?
Noord-Fransen halen meer dan 50% van de bezoekers denk ik. Buiten Asterix dat al tegen Parijs ligt, weet ik niet echt een deftig pretpark voor hen, dus komen ze massaal naar Plopsa. In België heb je veel meer opties op relatief korte afstand.
Bellewaerde in Ieper heeft ook meer Fransen dan Belgen als bezoeker bijvoorbeeld.

Dus de Belgen hebben in de paasvakantie geen zin in Plopsaland? Of is het normaal gezien 50% Noord Fransen?

Meer dan de helft spreekt daar Frans idd, denk dat de verhouding 60-40 is.

Ge kunt ze er ook zo uithalen, dikwijls zeer marginaal uitziend.

Dit weekend een hoop puzzels gedaan samen met mijn ex als voorbereiding op het Noors puzzel kampioenschap. Vorig jaar 1 uur 15 minuten, nu toch 4 keer onder het uur. Hopelijk kunnen we dat volgende week ook.

Dit weekend een hoop puzzels gedaan samen met mijn ex als voorbereiding op het Noors puzzel kampioenschap. Vorig jaar 1 uur 15 minuten, nu toch 4 keer onder het uur. Hopelijk kunnen we dat volgende week ook.
Ach, bezig de schoolvakanties van de kinderen aan het regelen.

't Is gebeurd. :laugh: : 🤢

Plopsahotelontbijt en Ride to Hapiness zijn geen vrienden.
Laatste keer na het avondmaalbuffet heb ik toch ook gezegd: vandaag niet meer of het maagske gaat helemaal overhoop liggen na zo te boeffen. :laugh:

Mijn neefje moeten teleurstellen :frown:

Ik heb het gelukkig kunnen binnenhouden :laugh:

Maar de maag ligt wel overhoop nu, en had zo zin in een dubbele plopburger :(
TMneIdK.jpeg

Laatste keer na het avondmaalbuffet heb ik toch ook gezegd: vandaag niet meer of het maagske gaat helemaal overhoop liggen na zo te boeffen. :laugh:

Mijn neefje moeten teleurstellen :frown:

Zou mss wel de combinatie zijn van avond en ontbijtbuffet. Azo geboeft. En tripel Karmeliet van het vat, en serieus vol, waren bijna halve liters.

Terug
Bovenaan