Je glimlach van vandaag

de fameuze "king kong aint got shit on me" quote van Denzel.

vraag me af of ze nu ook tshirts gaan drukken met "the pope aint got shit on me" met trump zijn foto in de achtergrond zoals op dit voorbeeld.
zou wel een bestseller zijn denk ik :p
InstaBuy!

Laatst bewerkt:

de fameuze "king kong aint got shit on me" quote van Denzel.

vraag me af of ze nu ook tshirts gaan drukken met "the pope aint got shit on me" met trump zijn foto in de achtergrond zoals op dit voorbeeld.
zou wel een bestseller zijn denk ik :p
Het omgekeerde zou nog beter verkopen.

Ik wist dat de wereld oneerlijk was, maar dat ik op mijn 37ste al met zo'n existentiële beproeving geconfronteerd zou worden had ik nooit durven vermoeden. Mensen lopen hier nietsvermoedend voorbij, alsof er niets gebeurd is. Alsof de geschiedenis zich niet net in twee heeft gescheurd. De wereld draait rustig door, auto's rijden voorbij, mensen maken plannen... Alsof niemand beseft dat er een drama van historische proporties heeft plaatsgevonden.

Het voelt alsof er een duidelijke voor en na bestaat, en dat ik ongevraagd de grens daartussen heb moeten oversteken. Ik weet dat ik sterk moet zijn, dat het leven doorgaat, maar ergens diep vanbinnen weet ik dat niets ooit nog helemaal hetzelfde zal zijn. Misschien leer ik hier ooit mee leven, misschien slijt de pijn met de jaren… maar vandaag voelt het alsof een klein stukje van mijn ziel voorgoed verdwenen is. Ik heb vorige week een doos dinokoeken gekocht en vandaag het laatste pakje opgegeten. En in geen enkele van de 4 pakjes zat een T-Rex. :headshake:

Daar is ‘m :love:

IMG-0453.jpg

Resultaten van de botscan gekregen. Alles was in orde, enkel wat overbelasting van de schouders. Bloed onderzoek was ook in orde buiten een iets hogere ontstekingswaarde.

iedereen van ons werk kreeg een mail dat we lid gaan worden van BENEFITS AT WORK.
omdat we al zo lang klant zijn van pluxee met onze maaltijdcheques blijkbaar.

nice, ik dacht dat het bedrijf zelf moest daar lid van worden en voor betalen, maar is nu blijkbaar een extra service van pluxee (maaltijdcheques verdeler) zelf. zonder extra kosten. mooi meegenomen. ik kon het natuurlijk wel al via via gebruiken, want iedereen kent wel iemand die dat heeft, maar toch

Vreemd dat hij dit zelf toegeeft. Eerste stap naar oorlogsmoeheid?

Als die zoiets luidop zegt met erbij "onder de verwachtingen van de nationale bank", dan is dat eigenlijk publiekelijk zeggen dat er een paar mensen gelogen hebben tegen hem.

De cijfers liggen "niet alleen onder de verwachtingen van experts en analisten, maar ook onder de voorspellingen van de regering en de centrale bank", zei Poetin. Hij vroeg om "voorstellen voor extra maatregelen om de groei van de Russische economie opnieuw op gang te brengen".

En dat moet resulteren dat een paar van die analisten en experten naar het front mogen of dat ze verzocht worden om te vallen uit een raam.

anyhow

throw-out-of-the-window.png

Mijn overgrootvader was een immigrant uit Bulgarije en er is binnen onze famillie eigenlijk weinig geweten over hem. Nu heb ik me onlangs toegang verschaft tot een database met oude krantenartikels. Ik heb twee Franse artikels uit de jaren '30 over hem kunnen vinden: één waarin hij blijkbaar 8 dagen in de genvangenis heeft gezeten wegens illegaal wapenbezit en één waarin hij een motoraccident heeft veroorzaakt.

Wij dachten dat hij na de oorlog naar België was gevlucht voor het communisme, maar nu blijkt dus dat hij eerst in Frankrijk heeft gewoond en al veel eerder zijn boeltje had gepakt. Waarschijnlijk is hij dus gevlucht voor de repressie van de fascistische premier Alexander Tsankov die het toen voor het zeggen had.

Verder nog een aantal artikels gevonden van mensen met mijn achternaam (die heel weinig voorkomend is, zelfs in Bulgarije, dus waarschijnlijk famillie). Eén van die artikels gaat over de moord in de jaren '20 door de Turken op -waarschijnlijk- mijn over-overgrootvader tijdens de Balkanoorlog.

Supercool!

Vandaag terug overstap van Orange naar Telenet gemaakt

Wifi 6 ipv wifi 4
500 MB/s down vs 100
Ik haal ook effectief 470Mb/s in elke ruimte

Voelt toch als een upgrade en momenteel zelfs goedkoper dan het vorige pakket dus kleine glimlach

Klein schouderklopje voor mezelf: nu een week dat ik voor het eerst in m´n leven alleen woon, in een omgeving die me onbekend is en in een appartement i.p.v. groot huis met tuin.

Eerste dagen was ik de muren op aan het lopen, en nu nog steeds een beetje hoor. Maar me dit weekend herpakt en veel buiten gekomen, en voor het eerst in jaren nog is een grote toer gaan fietsen én nadien nog eens gaan joggen (de volle 2 kilometer).

Goed gedaan Jipser, goed gedaan!

Terug
Bovenaan