Je glimlach van vandaag

Een artikel met daarin "Gentse schepen zit thuis met burn-out". Ok, is geen schande, ik kan me voorstellen dat het bij veel mensen allemaal wat begint te wegen.
Uit nieuwsgierigheid dan maar eens doorgeklikt om te zien wie het precies was, de schepen van fucking evenementen en feesten. Die heeft al een jaar niets te doen :LOL: :ROFLMAO:

Afin, kvond de ironie wel grappig, niet dat ze thuiszit

Een artikel met daarin "Gentse schepen zit thuis met burn-out". Ok, is geen schande, ik kan me voorstellen dat het bij veel mensen allemaal wat begint te wegen.
Uit nieuwsgierigheid dan maar eens doorgeklikt om te zien wie het precies was, de schepen van fucking evenementen en feesten. Die heeft al een jaar niets te doen :LOL: :ROFLMAO:

Afin, kvond de ironie wel grappig, niet dat ze thuiszit
Weinig ironie aan eigenlijk. Ge zou voor minder de werklust verliezen wanneer uw functie nutteloos is geworden op wat uitstellen en afzeggen na.

Weinig ironie aan eigenlijk. Ge zou voor minder de werklust verliezen wanneer uw functie nutteloos is geworden op wat uitstellen en afzeggen na.
Al bijna een jaar aan een stuk continue slecht nieuws vertellen, wanhoop van de sector aanhoren, bedrijven zien failliet gaan,... Terwijl je als schepenen er echt niks aan kan doen. Dat in een stad als Gent waar de bevolking haast lijkt te leven van evenementen. Ja dat gebrek aan impact gecombineerd met die stroom aan slecht nieuws,...

het negatief nieuws punt + dat die wrsch de hele tijd zit te vechten en trekken voor compensaties zodat alle bedrijven en uwe hele sector niet overkop gaat.
Dus ik denk dat die net enorm veel werk heeft, maar enkel ofwel met negatieve gevolgen of om branden te blussen.

Ge zou gvd van minder depressief worden.

Zelf geboortekaartje voor ons eerste kind getekend. De proefdruk is teruggekomen en ben er stiekem best trots op. Mijn boom-avatar is er een klein deeltje van :)
Vroeger was ik vaak bezig met Photoshop, ook 6 jaar kunstacademie gedaan, maar bijna 12 jaar niet meer mee beziggeweest. Het was erg leuk om nog eens met wat kleurtjes te prutsen.

Mijne andere helft van de lasagna toch nog opgegeten. Niet goed voor de buik en ik ga nu nog moeten opblijven tot den ene, maar theeft gesmaakt.

En bij uitbreiding het "hele" interview.:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah de call of duty community nog altijd 't zelfde.

Kunt in de lobby stemmen op map a of B.

Ik wil map B spelen. Dus zet ff m'n mic op "vote A" en iedereen stemt direct op B om u te kloten.
Gets em every time 🤣

Terug
Bovenaan