Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Die van de Panos zijn perfectEn prefereren jullie worstenbroodjes met curryworsten of gewoon gehakt?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van de Panos zijn perfectEn prefereren jullie worstenbroodjes met curryworsten of gewoon gehakt?![]()
Met ne lange hamburger.En prefereren jullie worstenbroodjes met curryworsten of gewoon gehakt?![]()

Een curryoworst met deeg errond is een curryrolEn prefereren jullie worstenbroodjes met curryworsten of gewoon gehakt?![]()
Ik kan er ook niet aan doen dat ze buiten Antwerpen geen tradities kennen hé.Da's weer zoiets raars dat ze enkel in Antwerpen doen zeker?![]()
De rest van die gemeente waarschijnlijk heel hunne zondag zitten vloeken op al die camions.https://www.hln.be/diksmuide/200-tr...achtwagens-zo-gelukkig-kunnen-maken~a17b86de/
Naast alle berichtgeving van misserie doet zoiets ook eens deugd om te lezen. 200 mensen die vrijwillig hun zondag gebruiken om een hartpatiënt van 6 blij te maken door maar iets simpel als met hun camion naar daar te rijden.
Ik zou liever hebben dat men wat meer van dat soort berichten bracht ipv hun default depressie-artikelen zoals “Marlies (31) bevalt van eerste kindje, 12 uur later sterft ze.”.

Ze nodigen Tom Waes uit en dan gaan ze dikke_darmen voorschotelen. `is maar hoe ge reclame wil maken voor uw provincie.Ik kan er ook niet aan doen dat ze buiten Antwerpen geen tradities kennen hé.
Heb die aflevering nog niet gezien, maar schandalig dat ze het Julientje niet genomen hebben. Zal niet speciaal genoeg geweest zijn, ondanks de cultfiguur die Julien geworden is.Oost-Vlaanderen: snertsoep met een achterpoot van een varken, exclusief snertsoep.

Inderdaad. Als West-Vlaming die naar Antwerpen emigreerde best een grappige ervaring dat iets waar je nog nooit van hoorde er zo ingeburgerd is. Zelfs op het werk is de nieuwjaarsreceptie altijd met worstenbroodjes omdat die meestal op Verloren Maandag valt.Da's weer zoiets raars dat ze enkel in Antwerpen doen zeker?![]()
Begon al schrik te krijgen dat ik werk ging moeten zoeken voor iets dat ik niet graag deed en ook niet zo goed kon.Hier gisteren een dubbel worstenbrood met gehakt EN een curryrolMet ne lange hamburger.
j/k met gehakt natuurlijk.
.Ik heb jaaaaaren in antwerpen gewerkt en heb dat nooit gekregen laat staan van gehoordInderdaad. Als West-Vlaming die naar Antwerpen emigreerde best een grappige ervaring dat iets waar je nog nooit van hoorde er zo ingeburgerd is. Zelfs op het werk is de nieuwjaarsreceptie altijd met worstenbroodjes omdat die meestal op Verloren Maandag valt.
Drie jaar geleden, toen ik nog maar twee maand met mijn vriendin samen was, heb ik bij haar eens een halve avond met mijn kop boven het toilet gehangen omdat zo'n worstenbroodje me niet goed bevallen was. Het gehakt dat daartussen zit is ook weer zoiets raars onduidbaar.
Misschien heeft het lijden ons wel dichter bij elkaar gebracht.![]()
ik voel mij bestolenWij krijgen dat ook elk jaar. Dit jaar kregen we een recept om thuis zelf één te maken...Normaal krijgen we op 't werk ook allemaal een worstenbrood, maar dit jaar helaas noppes.
Had ze anders wel aan de deur verwacht omdat ze voor Pasen en Sinterklaas ook chocolade opstuurden naar iedereen.![]()