Str8_6
Well-known member
Ghoja daar gaan ze wel geen mensen in verniskamers steken zonder afzuiging zeker? Zolang er geen zulke situaties zijn is alles beterEn dan administratie voor een overheidsinstantie gaan doen, hopelijk is dat toch wat beter![]()
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghoja daar gaan ze wel geen mensen in verniskamers steken zonder afzuiging zeker? Zolang er geen zulke situaties zijn is alles beterEn dan administratie voor een overheidsinstantie gaan doen, hopelijk is dat toch wat beter![]()
![]()

Ne keer ge Paus zijt?Wanneer lik je wel aan de grond?![]()
Dan kus je voeten.Ne keer ge Paus zijt?
Hopelijk is hij geen 17 of we gaan er nog van horen..Mn zoontje. Afgelopen dagen heb ik volgende zinnen moeten uitspreken:
"In de winkel likken we niet aan de grond."
"Piemels blijven in de broek"
"We eten niet van planten"
Hij probeerde een voet te kussen, maar had een beetje slecht gemikt!
Ze nemen er wel altijd dezelfde soorten mensen uit waar dat meestak niet kan mislukken. Oude mensen die nog nooit DIW gezien hebben en van die mensen aan de rand van de maatschappij die ook DIW niet kijken want die humor zal wat te hoog gegrepen zijnHad ooit ergens van een figurant in DIW (als security guard) gelezen dat ze niets scripten. Ze nemen natuurlijk wel de ‘domsten’ er uit na monrage.

Da weete gij nie zeker!Is nog altijd geen likken!
Tof en gefeliciteerd! Heb mij de stap naar calog lid van de (federale) politie nog niet beklaagd en werk er ondertussen toch ver een halfjaar. Natuurlijk hangt het ook hier af welke dienst welke collega's, welke bazen, ... . Maar ik heb over het algemeen toch de indruk dat de meeste zowel operationeel als calog hier graag zijn en dat er ook geluisterd wordt naar de mensen.Ik mag beginnen bij de politie als administratief assistent. Na mijn gesprek had ik het echt nooit verwacht maar damn ik ben blij.
Weg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.
Ik moest me inhouden om een dansje te placeren op mijn bureau.
Thx, ja ik zie het wel zitten. Klinken aan de telefoon ook wel als toffe mensen die luisteren naar wat je te zeggen hebt en er rekening mee houden.Tof en gefeliciteerd! Heb mij de stap naar calog lid van de (federale) politie nog niet beklaagd en werk er ondertussen toch ver een halfjaar. Natuurlijk hangt het ook hier af welke dienst welke collega's, welke bazen, ... . Maar ik heb over het algemeen toch de indruk dat de meeste zowel operationeel als calog hier graag zijn en dat er ook geluisterd wordt naar de mensen.
De "chinese president" was ook nog ene mooi: