Je glimlach van vandaag

Mn zoontje. Afgelopen dagen heb ik volgende zinnen moeten uitspreken:
"In de winkel likken we niet aan de grond."
"Piemels blijven in de broek"
"We eten niet van planten"

Sinds gisteren een nieuwe hobby gevonden: mensen uitlachen in de comments van HLN op facebook. Door simpelweg lachende smileys als reactie te plaatsen. Heb het uiteindelijk nog aan de stock gehad met iemand die verklaarde dat hij 20j ervaring had als chef-kok en verklaarde dat mondmaskers overbodig zijn, dat het -letterlijk- "immuunsysteem door de maag gaat".

Geweldig, heb in weken niet meer zo gelachen.

Andere glimlach: dinsdag afspraak voor mijn eerste vaccin.

Had ooit ergens van een figurant in DIW (als security guard) gelezen dat ze niets scripten. Ze nemen natuurlijk wel de ‘domsten’ er uit na monrage.
Ze nemen er wel altijd dezelfde soorten mensen uit waar dat meestak niet kan mislukken. Oude mensen die nog nooit DIW gezien hebben en van die mensen aan de rand van de maatschappij die ook DIW niet kijken want die humor zal wat te hoog gegrepen zijn :D

Ik mag beginnen bij de politie als administratief assistent. Na mijn gesprek had ik het echt nooit verwacht maar damn ik ben blij.

Weg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.
Ik moest me inhouden om een dansje te placeren op mijn bureau.
Tof en gefeliciteerd! Heb mij de stap naar calog lid van de (federale) politie nog niet beklaagd en werk er ondertussen toch ver een halfjaar. Natuurlijk hangt het ook hier af welke dienst welke collega's, welke bazen, ... . Maar ik heb over het algemeen toch de indruk dat de meeste zowel operationeel als calog hier graag zijn en dat er ook geluisterd wordt naar de mensen.

Tof en gefeliciteerd! Heb mij de stap naar calog lid van de (federale) politie nog niet beklaagd en werk er ondertussen toch ver een halfjaar. Natuurlijk hangt het ook hier af welke dienst welke collega's, welke bazen, ... . Maar ik heb over het algemeen toch de indruk dat de meeste zowel operationeel als calog hier graag zijn en dat er ook geluisterd wordt naar de mensen.
Thx, ja ik zie het wel zitten. Klinken aan de telefoon ook wel als toffe mensen die luisteren naar wat je te zeggen hebt en er rekening mee houden.

0-F92306-F-A221-48-CE-BFF7-51-C148-A8-F3-D0.jpg

Terug
Bovenaan