Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My all-time favorite.

ik maak praktisch altijd dezelfde soep, namelijk prei-kerriesoep van AH. Dat is er zo eentje waar ik elke dag van zou kunnen eten.Voor de eerste keer in m'n leven zelf soep gemaakt (kook wel praktisch elke dag vers).
Verdekke dat was lekkere pompoensoep![]()
Soep is de max. ideaal om restjes groenten weg te werken en quasi altijd lekker! Het maken van soep heeft ook een therapeutisch effect op mij, ik kan daar echt van genieten.
dan moet ge stoppen met dat te zeggen he.Als ik "wat een soep" zeg dan is dat allesbehalve therapeutisch die dag!
Die medaille heb ik dus ook verdiend in het spel. Nu kan ik voor de rest weer op mijn gemak verder doen, een tweede keer op de eerste plaats hoeft voor mij niet.

Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift? Zowel leerling als leerkracht.Telkens je de lift deelt met leerlingen, bij uitstappen zeggen ‘alé, merci voor de lift’ en ze zien groen worden van de cringe. Mom-joke FTW.
Waarschijnlijk dezelfde snotneuzen die een elektrische fiets onder hun gat hebben voor 3-4km woon-school verkeer te doen.Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift?