Je glimlach van vandaag

Ergens wel een glimlach, een mooie dag en mooie afscheidsdienst, samen met de collega's en vriendenkring van mijn oud collega, helaas te vroeg gegaan...

Mijn oudste zoon neigt naar het ‘glas is niet enkel half leeg, het is helemaal leeg en op de grond gevallen in 100 stukken’.
Ik bedacht mij zo net als hij ooit dokter zou worden… ‘Ja, meneer Janssens, het is een ingegroeide teennagel, ik zal de documenten voor euthanasie opstellen’.

(Mits geruststelling ziet hij het dan altijd weer redelijker, hoor, maar soms moet ik er toch even om glimlachen)

Koffie.png

My all-time favorite. :coffee:
Enige wat nog ontbreekt op dit plaatje dat ben ik en een stukje homemade applecrumble.
Als je eens gek wilt moet je in het kannetje binnenin dus bij de koffie een snufje kaneel doen en evenveel gemalen steranijs. Oefff :drool:

Voor de eerste keer in m'n leven zelf soep gemaakt (kook wel praktisch elke dag vers).
Verdekke dat was lekkere pompoensoep :drool:

Soep is de max. ideaal om restjes groenten weg te werken en quasi altijd lekker! Het maken van soep heeft ook een therapeutisch effect op mij, ik kan daar echt van genieten.

Eerste geworden in de Diamant-divisie in het spel Duolingo. Ik was de voorbije weken al regelmatig in de Diamant-divisie beland, maar het ging er daar zo hevig aan toe dat ik niet dacht dat het ooit zou lukken (die tijd kan en wil ik er niet insteken).
Maar dit weekend kreeg ik het ineens in de gaten dat ik in een veel rustigere groep was terecht gekomen en ben ik er voor gegaan.😁 Die medaille heb ik dus ook verdiend in het spel. Nu kan ik voor de rest weer op mijn gemak verder doen, een tweede keer op de eerste plaats hoeft voor mij niet.

Dikke maand geleden tickets voor Halloween besteld, zoek ik die mail: spoorloos. Verwijderde mails gaan maar een maand in de prullenbak dus daar ook niets...
Mailtje gestuurd om uit te leggen en tickets terug doorgestuurd gekregen. 😍

Minder een glimlach: de belachelijke hoeveelheid stress die zo iets mij bezorgt. 😞

Bongo bon willen bestellen met kortingscode: werkte niet. Dezelfde Bongo bon (met íets minder restaurants om uit te kiezen) die mét korting op de website stond willen bestellen, met kortingscode: werkt. :D

Telkens je de lift deelt met leerlingen, bij uitstappen zeggen ‘alé, merci voor de lift’ en ze zien groen worden van de cringe. Mom-joke FTW.
Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift? Zowel leerling als leerkracht.

Laatst bewerkt:
Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift?
Waarschijnlijk dezelfde snotneuzen die een elektrische fiets onder hun gat hebben voor 3-4km woon-school verkeer te doen.

Terug
Bovenaan