Je glimlach van vandaag

Nog eens een feestje gedaan en mijn partner heeft het toch tot 3h uitgehouden. New record ofzo. 🥳 alleen had ik vast nog langer gebleven maar hey. Samen uit. Samen thuis.

Na het lang weekend blijkbaar mijn filter vergeten aanzetten voor sociaal aanvaardbare reacties.

Vrouw aan de broodsnijmachine met oost Europees accent “oei mijn zak is gescheurd”

Pas bij haar verwarde blik besefte ik dat ik net geantwoord had
“Beter die van u dan die van mij 😏

Verrassingsmid-weekje weg. Suite als gratis upgrade gekregen in een 4 sterrenhotel *typend in mijn witte badjas en sloffen van het hotel met een aperitief*.
Zelfs het wc is met brilverwarming, muziek en discolichten.
Straks nog een restaurantje doen.

Nu weet ik hoe de lifestyle is van een echte BG'er and it's good!

Na het lang weekend blijkbaar mijn filter vergeten aanzetten voor sociaal aanvaardbare reacties.

Vrouw aan de broodsnijmachine met oost Europees accent “oei mijn zak is gescheurd”

Pas bij haar verwarde blik besefte ik dat ik net geantwoord had
“Beter die van u dan die van mij 😏
Jama, was de openingszin nu succesvol of niet?

Verrassingsmid-weekje weg. Suite als gratis upgrade gekregen in een 4 sterrenhotel *typend in mijn witte badjas en sloffen van het hotel met een aperitief*.
Zelfs het wc is met brilverwarming, muziek en discolichten.
Straks nog een restaurantje doen.

Nu weet ik hoe de lifestyle is van een echte BG'er and it's good!

4 sterren :rolleyes:

Ik was vandaag op mijn verlofdag van plan om nog wat dingen in huis te doen, maar ik voelde me te belabberd en heb vooral veel gerust en ook wat bijgeslapen. Ergens voel ik dat het wel goed was om een gedwongen rustdag te nemen, dus ik zal die "verloren" dag maar als iets positiefs zien.

Ik was vandaag op mijn verlofdag van plan om nog wat dingen in huis te doen, maar ik voelde me te belabberd en heb vooral veel gerust en ook wat bijgeslapen. Ergens voel ik dat het wel goed was om een gedwongen rustdag te nemen, dus ik zal die "verloren" dag maar als iets positiefs zien.
Doe uw ogen toe en denk even in alle stilte aan die crappy ui-designer en mede-analist die je morgen weer moet confronteren.

Voila. Deze rustdag is nog niet om, en je hebt alweer nood aan een nieuwe. 🐷

Zoontje van 9 was zich aan het bezig houden met - een sinterklaas, A4 reclame knipsels wenslijstje.

"Mag ik alsjeblieft een Samsung Galaxy? "
Stond bovenaan een foto.
Hoop ander speelgoed er ook nog erbij om vanonder uiteindelijk weer te zetten :
Sint mag ik alsjeblieft een Samsung Galaxy?
Veel keuze wilt hij de arme man precies niet geven :unsure:

Uiteraard gaat die grijze oude man dat niet brengen.

Zoontje van 9 was zich aan het bezig houden met - een sinterklaas, A4 reclame knipsels wenslijstje.

Stond bovenaan een foto.

Ah nee, een echte BG’er koopt uiteraard een iPhone 15 voor zijn kind van 9.

Stond bovenaan een foto.

Pffff, jij gunt die kleine ook niets.

Stond bovenaan een foto.

Als ik kijk naar mijn omgeving met kinderen dan hebben de meesten daar een eigen smartphone gekregen toen ze naar het eerste middelbaar gingen.
Een 12/13 zou ik zelf ok vinden. Was trouwens ook ongeveer de leeftijd dat ik men eerst gsm had.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan