Je glimlach van vandaag

Dat die zo'n mails durven versturen :rofl: '1 ding staat vast: wij staan voor je klaar!' Als er nu 1 voorspelbaar is aan hen, is dat er bij een klacht juist niemand klaar staat, en voor de rest zijn ze minstens even onvoorspelbaar als het weer: gaan ze het leveren waar je het gevraagd hebt? Gaan ze wel leveren? Gaan ze aanbellen?
Bekijk bijlage 20994
Hele dag 2 mensen thuis, "Pakje niet kunnen afleveren omdat veilige afleverplaats niet bereikbaar was." Morgen opnieuw.
Morgen is al gepasseerd en nu staat de status ineens op "Verwerking door bpost.", benieuwd wanneer ik het zal krijgen. 😂

45gAmJm.jpeg

Hele dag 2 mensen thuis, "Pakje niet kunnen afleveren omdat veilige afleverplaats niet bereikbaar was." Morgen opnieuw.
Morgen is al gepasseerd en nu staat de status ineens op "Verwerking door bpost.", benieuwd wanneer ik het zal krijgen. 😂
Misschien vond de koerier jullie niet veilig?
Hebt ge lang haar, een grote hond of zijt ge groter dan 1m80? Dan hebben ze al snel schrik he 😢

Mijn zoon een week geleden..
Papa kan jij die Rubiks Cube oplossen?
Ik gelijk nen echte met mijn levensmotto/slogan "zeg nooit : ik kan dat niet, maar eerder hoe kan ik dat?"
Tuurlijk jongen!
Kom ik aan de laatste layer aan en moet ik vaststellen dat hij al liggen cheaten had met de kleuren door de blokjes te verdraaien...
Maw... Niet oplosbaar.
Ha zoiets van ja... Gij zet echt men zoon.. 😭🤔😂😬

Misschien vond de koerier jullie niet veilig?
Hebt ge lang haar, een grote hond of zijt ge groter dan 1m80? Dan hebben ze al snel schrik he 😢
Veel haar maar korter dan 12cm, gok ik. Wel kwaliteitsvol.
2 katten die eerder weglopen i.p.v. aanvallen, maar true eentje ligt wel vaak op die veilige plaats.
<1m80, zelfs geen tattoos of gaten in men oren (die er van nature niet waren).

Veel haar maar korter dan 12cm, gok ik. Wel kwaliteitsvol.
2 katten die eerder weglopen i.p.v. aanvallen, maar true eentje ligt wel vaak op die veilige plaats.
<1m80, zelfs geen tattoos of gaten in men oren (die er van nature niet waren).

Hij was bang van je kuiten.

Sinds deze maand 50gb mobiele data ipv 12. Dank u proximuis.

Liep al een paar maand tegen de limiet aan, veel door muziekstreaming in de auto.

Daar gaan de gekkies weer.. toch ontspannend he zo een zwembad vakantie aan de riviera. ,waar je dan je wekker zet om 06h00 uur voor die handoek, om dan weer je nest in te kruipen of als een paranoide wezel die plaats in de gaten te houden tot een paar uur later... vakantieeeeee :rofl:

Daar gaan de gekkies weer.. toch ontspannend he zo een zwembad vakantie aan de riviera. ,waar je dan je wekker zet om 06h00 uur voor die handoek, om dan weer je nest in te kruipen of als een paranoide wezel die plaats in de gaten te houden tot een paar uur later... vakantieeeeee :rofl:

Elk jaar opnieuw 😁

Terug
Bovenaan