Buren van mijn zus zijn het schoolvoorbeeld van de perfecte integratie. Huis laten verloederen, een tiental autowrakken in de voor- en achtertuin, klaarblijkelijk is het hele gezin 24/7 op verlof want geen een van hen die ooit gaat werken, etensresten die in de tuin gegooid worden en ratten begint aan te trekken. Nu heeft dat zootje een puppy gekocht die ze volledig aan het verwaarlozen zijn.
Gisteren heeft dat beestje een hele dag buiten in de regen gezeten, vastgebonden aan een touw van 1 meter lang. Ook heel de nacht buiten laten zitten en huilen. Eerst zijn de buren (dus verschillende mensen uit de straat) gaan aanbellen en vriendelijk vragen om dat dier binnen te halen. Uiteraard is een beetje menselijkheid en gezond verstand teveel gevraagd van dat soort mensen, dus 2 minuten laten ontaard het daar in een hoop geschreeuw en roepen tussen de verschillende buren en dat toffe gezin met hun tien neven die daar klaarblijkelijk permanent op bezoek zijn.
Uiteindelijk de politie ook weer moeten langskomen, voor de zoveelste keer. Nu dat die mensen hun eigendom laten verloederen is hun eigen zaak, maar waar ik niet tegen kan is dat zo'n hondje daar de dupe van is. Ik vermoed dat de politie daar vandaag opnieuw zal kunnen opdraven, en hopelijk pakken ze dat beestje dan ook direct mee.