MENSEN KUNNEN MIJ SOMS WAT????
Ik haat mensen die hun zinnen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MENSEN KUNNEN MIJ SOMS WAT????

K heb er blijkbaar één van 1999 met een fout op van Finland die als t wat meezit paar honderd waard isIn een groepje een die zegt ja seg k heb een twee euromunt kende niemand die dat verzameld? Ja dingske denk ik.
Ik kom tussen oh maar ik heb er ook al wel wat (klopt ook). Gewisseld voor nen twee euro met de Fluppe op.
Opgezocht nadien online 30-35 euro waard.
.
.Ik heb een ex met de naam Charon, en die naam zou ik dan ook eerder aan een koudegolf gevenDe volgende hittegolf in Italië, gaat Charon heten.
Heb vandaag tevens bijgeleerd dat hittegolven een naam krijgen. Dat terzijde.

Ik heb een ex met de naam Charon, en die naam zou ik dan ook eerder aan een koudegolf geven![]()
Opletten daarmee. M'n vrouw kon er niet mee lachen toen ik zei dat Saskia vorige week weer veel te heet was.De volgende hittegolf in Italië, gaat Charon heten.
Heb vandaag tevens bijgeleerd dat hittegolven een naam krijgen. Dat terzijde.
Dus, men neemt de allerslechtste pizza's ter wereld (diepvriespizza's van Dr. Oetker), men maakt daar een nóg slechtere versie van (cheapass fake Dr. Oetker van Boni) en doet er dan ook nog eens ananas op. En weet je wat het ergste is? Mijn kinderen zouden dat nog met plezier opeten.
Charon ?hoe heet uw vrouw?
Na een heel traject rond slaaponderzoek en vervolgonderzoeken heb ik eindelijk mijn CPAP toestel en hopelijk weer kwalitatieve nachtrust.
Morgen in ergernissen: "Ge kunt gvd niet slapen met zo'n machien!"
Voor het geval ze het niet gezegd hebben: wel/geen ontvochtiger/verwarmde slang of niet/mond-neusmasker of enkel neusmasker zijn allemaal opties (die ik heb uitgeprobeerd) vooraleer je het machien teruggeeft!Ontvochtiger en verwarmde slang zijn mogelijk met mijn machine maar zitten er nu nog niet op, we zullen zien. 't Is een neusmasker. Ik verwacht geen super nachtrust de komende nachtenVoor het geval ze het niet gezegd hebben: wel/geen ontvochtiger/verwarmde slang of niet/mond-neusmasker of enkel neusmasker zijn allemaal opties (die ik heb uitgeprobeerd) vooraleer je het machien teruggeeft!
Good luck!

Dat geluid en de lucht valt eigenlijk goed mee, ik had het probleem dat ik enorm veel keelpijn kreeg van de luchtstroom en toen die opgelost was, had ik een kapotte huid op mijn gezicht (waarvoor het neusmasker dan de redding moest zijn).Ontvochtiger en verwarmde slang zijn mogelijk met mijn machine maar zitten er nu nog niet op, we zullen zien. 't Is een neusmasker. Ik verwacht geen super nachtrust de komende nachten![]()
Mijn pa zijn slaapkwaliteit is enorm verbeterd met zo een toestel. Heeft wel wat tijd nodig gehad om eraan te wennen en ook wat aanpassingen moeten doen maar nu is hij er blij mee.Na een heel traject rond slaaponderzoek en vervolgonderzoeken heb ik eindelijk mijn CPAP toestel en hopelijk weer kwalitatieve nachtrust.
opletten dan dat ge u er niet te diep voor buigt, want dan zou je wel eens in de hel van budapest kunnen belanden.Zomer in Budapest.
Mijn excuses voor mijn atheïstisch gedrag hier de afgelopen jaren, er is wel degelijk een God.
En hij manifesteert zich hier in rokjes en topjes![]()

Mijn vriend slaapt daar eigenlijk heel graag mee. Thank God want zonder snurkt die aan het volume van een Boeing 747Na een heel traject rond slaaponderzoek en vervolgonderzoeken heb ik eindelijk mijn CPAP toestel en hopelijk weer kwalitatieve nachtrust.