Je glimlach van vandaag

Glimlach en ergernis tegelijk.

Glimlach is, mn garage heeft eindelijk een auto gevonden dat (hopelijk) aan al mijn vragen voldoet.

Ergernis is, ze gaan nu enkele dagen in verlof dus moet ik tot volgende week wachten. Konden ze niet eerst me mn auto geven en dan op verlof gaan. :(

Bon nog beetje geduld uitoefenen.

In een groepje een die zegt ja seg k heb een twee euromunt kende niemand die dat verzameld? Ja dingske denk ik.

Ik kom tussen oh maar ik heb er ook al wel wat (klopt ook). Gewisseld voor nen twee euro met de Fluppe op.

Opgezocht nadien online 30-35 euro waard :coolbrows:.
K heb er blijkbaar één van 1999 met een fout op van Finland die als t wat meezit paar honderd waard is :lol: .

Voorlopig ben ik nog de soort mens die zegt, ja nee en toch gaat ze niet weg ik zie ze nog graag. Moest er nog een nul bijkomen: verkocht :lol: .

Na een heel traject rond slaaponderzoek en vervolgonderzoeken heb ik eindelijk mijn CPAP toestel en hopelijk weer kwalitatieve nachtrust.

Morgen in ergernissen: "Ge kunt gvd niet slapen met zo'n machien!"

Na een heel traject rond slaaponderzoek en vervolgonderzoeken heb ik eindelijk mijn CPAP toestel en hopelijk weer kwalitatieve nachtrust.

😬 Voor het geval ze het niet gezegd hebben: wel/geen ontvochtiger/verwarmde slang of niet/mond-neusmasker of enkel neusmasker zijn allemaal opties (die ik heb uitgeprobeerd) vooraleer je het machien teruggeeft!
Good luck!

😬 Voor het geval ze het niet gezegd hebben: wel/geen ontvochtiger/verwarmde slang of niet/mond-neusmasker of enkel neusmasker zijn allemaal opties (die ik heb uitgeprobeerd) vooraleer je het machien teruggeeft!
Good luck!
Ontvochtiger en verwarmde slang zijn mogelijk met mijn machine maar zitten er nu nog niet op, we zullen zien. 't Is een neusmasker. Ik verwacht geen super nachtrust de komende nachten 😬

Ontvochtiger en verwarmde slang zijn mogelijk met mijn machine maar zitten er nu nog niet op, we zullen zien. 't Is een neusmasker. Ik verwacht geen super nachtrust de komende nachten 😬
Dat geluid en de lucht valt eigenlijk goed mee, ik had het probleem dat ik enorm veel keelpijn kreeg van de luchtstroom en toen die opgelost was, had ik een kapotte huid op mijn gezicht (waarvoor het neusmasker dan de redding moest zijn).
Maar hier wende dat in elk geval snel, die machine op zich.

Mijn pa zijn slaapkwaliteit is enorm verbeterd met zo een toestel. Heeft wel wat tijd nodig gehad om eraan te wennen en ook wat aanpassingen moeten doen maar nu is hij er blij mee.

Ik hoop dat je snel dezelfde mening hebt!

Zomer in Budapest.

Mijn excuses voor mijn atheïstisch gedrag hier de afgelopen jaren, er is wel degelijk een God.

En hij manifesteert zich hier in rokjes en topjes :love:
opletten dan dat ge u er niet te diep voor buigt, want dan zou je wel eens in de hel van budapest kunnen belanden.

Mijn vriend slaapt daar eigenlijk heel graag mee. Thank God want zonder snurkt die aan het volume van een Boeing 747

Terug
Bovenaan