Noscoped420
Well-known member
Merci he mannen, nu ben ik mee met het verhaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar waarom is het dan een glimlach?Hing een bijna agressieve vibe in heel de winkel, moeilijk om vinger op te leggen maar ik was opgelucht van buiten te zijn. Alsof iedereen voor de minste appel idd compleet over de rooie zou gaan.
Voor een appel te weinig is het vooral gevaarlijk in de AldiHing een bijna agressieve vibe in heel de winkel, moeilijk om vinger op te leggen maar ik was opgelucht van buiten te zijn. Alsof iedereen voor de minste appel idd compleet over de rooie zou gaan.
Omdat het zo aannemelijk voelde, ondanks hoe bizar het was, denk ik. Ik kwam buiten dus met dat gevoel van ‘ben blij dat ik weg ben’ na dat onbestemde gevoel van ‘dit klopt niet’ maar het voelde volstrekt niet onmogelijk. Was een glimlach omdat het toch volstrekt crazy is dat je tegenwoordig zo een gevoel hebt en gewoon denkt ‘yep, this computes, dit is normaal in zijn abnormaliteit’.Maar waarom is het dan een glimlach?
Alles begint bij opvoeding!De oudste zoon (13) heeft een “nieuw” supercool nummer ontdekt: Last resort van Papa Roach
En Smells like teen spirit vindt hij ook supercool.
Er is nog hoop met de jeugd van tegenwoordig![]()
Is ook gewoon een topfilm.Army of Darkness aan het zien. Haha, wtf is me dat, zalig gewoon
Hopelijk geen OLED want dan zou dat haardvuur wel eens heel lang kunnen spelen. Of ik ben me te hard aan het focussen op inbranden en zet dat daarom hier niet op.We hebben vandaag een tv gekocht en vanavond een haardvuur laten spelen. Precies echt, heel sfeervol. Echt een grote verbetering. Huisdieren zijn ook grote fan.
Gisteren de kreuners op de radio in de auto, keihard "GODVERDOMME" vanop de achterbank... en dan met glunderoogjes: "Da's een stout woord he mama!"Alles begint bij opvoeding!
Vorige week dochter en een vriendinnetje moeten wegvoeren: "papa, coole muziek!" Sum41 - All Killer no filter stak in
Deze week, willy top 2000 (?): dochter helemaal los aant gaan op Bodycount.
Ze is 9, ik heb ook nog hoop

Nee hoor. QLEDHopelijk geen OLED want dan zou dat haardvuur wel eens heel lang kunnen spelen. Of ik ben me te hard aan het focussen op inbranden en zet dat daarom hier niet op.
Ik heb die nog nooit horen zeggen dus weet niet of dit goed of slecht nieuws is.

Dus vrijdagavond heb je daar het kot leeggezopenGisteren aan de hotelbar wat verbaasd toen de barman vroeg of de cocktail en whisky van vrijdag ons bevallen was; ik wist zelf nog amper wat ik toen allemaal besteld had. Hij raadde nog een andere whisky aan maar we gingen net eten toen. Als digestiefke daarna toch aan de ober die whisky gevraagd; beviel me idd heel goed. Wat later komt die barman in’t restaurant met de fles in de hand en giet die leeg in m’n glas; “van’t huis”![]()
En zaterdag ook!Dus vrijdagavond heb je daar het kot leeggezopen
Hou er eens rekening mee dat die mens ook op een trefelijk uur wil in zijn bed zitten. Die is de wanhoop nabij dat hij je op dat uur al wil beginnen zat krijgen.En zaterdag ook!