Je glimlach van vandaag

Maar waarom is het dan een glimlach?
Omdat het zo aannemelijk voelde, ondanks hoe bizar het was, denk ik. Ik kwam buiten dus met dat gevoel van ‘ben blij dat ik weg ben’ na dat onbestemde gevoel van ‘dit klopt niet’ maar het voelde volstrekt niet onmogelijk. Was een glimlach omdat het toch volstrekt crazy is dat je tegenwoordig zo een gevoel hebt en gewoon denkt ‘yep, this computes, dit is normaal in zijn abnormaliteit’.
En het mentaal beeld van dat vat sap met cyanide is ook zodanig absurd dat je wel moest grinniken.

**ik ben wel oververmoeid nu, dan is alles absurder dan normaal, kan ook.

Mijn postduif die ik vorige week Vrijdag naar de DIV stuurde was blijkbaar toch in leven want op Donderdag is mijn roze papier aangekomen ( of toch gescanned ) daar en sinds gisteren "in behandeling"

Misschien toch nog wat geluk en tegen ten laatste woensdag mijn tijdelijke plaat zodat ik op mijn afspraak in de garage geraak.
Eens een meevaller zou welkom zijn.

De oudste zoon (13) heeft een “nieuw” supercool nummer ontdekt: Last resort van Papa Roach
En Smells like teen spirit vindt hij ook supercool.

Er is nog hoop met de jeugd van tegenwoordig 🥹

De oudste zoon (13) heeft een “nieuw” supercool nummer ontdekt: Last resort van Papa Roach
En Smells like teen spirit vindt hij ook supercool.

Er is nog hoop met de jeugd van tegenwoordig 🥹
Alles begint bij opvoeding!
Vorige week dochter en een vriendinnetje moeten wegvoeren: "papa, coole muziek!" Sum41 - All Killer no filter stak in
Deze week, willy top 2000 (?): dochter helemaal los aant gaan op Bodycount.

Ze is 9, ik heb ook nog hoop

We hebben vandaag een tv gekocht en vanavond een haardvuur laten spelen. Precies echt, heel sfeervol. Echt een grote verbetering. Huisdieren zijn ook grote fan.

We hebben vandaag een tv gekocht en vanavond een haardvuur laten spelen. Precies echt, heel sfeervol. Echt een grote verbetering. Huisdieren zijn ook grote fan.
Hopelijk geen OLED want dan zou dat haardvuur wel eens heel lang kunnen spelen. Of ik ben me te hard aan het focussen op inbranden en zet dat daarom hier niet op.

Alles begint bij opvoeding!
Vorige week dochter en een vriendinnetje moeten wegvoeren: "papa, coole muziek!" Sum41 - All Killer no filter stak in
Deze week, willy top 2000 (?): dochter helemaal los aant gaan op Bodycount.

Ze is 9, ik heb ook nog hoop
Gisteren de kreuners op de radio in de auto, keihard "GODVERDOMME" vanop de achterbank... en dan met glunderoogjes: "Da's een stout woord he mama!" 🤣

Gisteren aan de hotelbar wat verbaasd toen de barman vroeg of de cocktail en whisky van vrijdag ons bevallen was; ik wist zelf nog amper wat ik toen allemaal besteld had. Hij raadde nog een andere whisky aan maar we gingen net eten toen. Als digestiefke daarna toch aan de ober die whisky gevraagd; beviel me idd heel goed. Wat later komt die barman in’t restaurant met de fles in de hand en giet die leeg in m’n glas; “van’t huis” 👌😄

Gisteren aan de hotelbar wat verbaasd toen de barman vroeg of de cocktail en whisky van vrijdag ons bevallen was; ik wist zelf nog amper wat ik toen allemaal besteld had. Hij raadde nog een andere whisky aan maar we gingen net eten toen. Als digestiefke daarna toch aan de ober die whisky gevraagd; beviel me idd heel goed. Wat later komt die barman in’t restaurant met de fles in de hand en giet die leeg in m’n glas; “van’t huis👌😄
Dus vrijdagavond heb je daar het kot leeggezopen

Een airfryer kopen én BG steunen, dat zijn dubbele bonuspunten!

Clipboard02.jpg

Terug
Bovenaan