Je glimlach van vandaag

Vandaag om juist een zakske geraspte kaas naar de Aldi.
Kom ik aan de kassa's, superveel volk natuurlijk.
Maar tot mijn verbazing liet iedereen mij voor. 'Kom ga maar voor, anders smelt uwe kaas'.

Er is nog hoop voor de mensheid .

Vandaag om juist een zakske geraspte kaas naar de Aldi.
Kom ik aan de kassa's, superveel volk natuurlijk.
Maar tot mijn verbazing liet iedereen mij voor. 'Kom ga maar voor, anders smelt uwe kaas'.

Er is nog hoop voor de mensheid .
Die zagen dat gij ne hete duvel waart hé :unsure:

Ik heb daarnet voor het eerst Dasty voor siliconen voegen (verkrijgbaar in Wibra) gebruikt op de vuile voegen van mijn douche. Ik heb dat een halfuur laten inwerken en ik ben echt verbluft door het resultaat. Bijna drie vierde van de zwarte schimmelplekken zijn weg :thumb:.
Ik heb er even op geschrobd en er nog wat op gespoten om deze nacht te laten intrekken. Ben benieuwd wat morgen het resultaat zal zijn.

Ik heb daarnet voor het eerst Dasty voor siliconen voegen (verkrijgbaar in Wibra) gebruikt op de vuile voegen van mijn douche. Ik heb dat een halfuur laten inwerken en ik ben echt verbluft door het resultaat. Bijna drie vierde van de zwarte schimmelplekken zijn weg :thumb:.
Ik heb er even op geschrobd en er nog wat op gespoten om deze nacht te laten intrekken. Ben benieuwd wat morgen het resultaat zal zijn.
Dasty is top. Ooit bij een vriendin van m'n oma aluminium ramen met een soort beslag op dat ze met niets afkreeg. Dasty erop, laten intrekken voor 10 minuten en 't was als nieuw.

Zie een paar collega's daarvoor in staat :unsure:
IMG-20231019-WA0002.jpg

Gisteren gaan eten, en de halve nieuwsdienst van de VRT zat tafel naast ons. Goedele Wachters is best een kip in't echt!

Terug
Bovenaan